steemitte ilk günüm ve ilk Cointurk projem [Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Cointurk 12. Projesi çok iyi den geldi bana çünkü steemitte ilk günüm ve kendimi tanıtmak için iyi bir fırsat..

merhaba arkadaşlar steemitte ilk günüm aranıza katıldığım için mutluyum, duydumki türkler pek fazla yokmuş burada en azından +1 olarak geldim. adım sercan kullanıcı adım olarak beyin bedava yaptım türklerin bir çok kez kullandığı bir cümledir mizah içerir. steemiti bana adaşım olan sercanagz önerdi iyikide önerdi yani burası geleceği olan bir site. ben burada neler paylaşacağım kısaca anlatayım size kendi çizimlerim var onları daha sonrasında bilgi veren içerikler olacak, kendi çektiğim özgün olan fotoğraflar olacaktır beğendiğim bir çok şeyi sizlerle paylaşacağım. umarım buradan umduğumu alırım beğenirsiniz paylaşımlarımı. ve maceram başlar :)

Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.

DQmdL2zM8fRFbiCfwqpLBBmEeDRw8HaxTWe4gpufxRv16Fm_1680x8400.jpg

Sort:  

hy beyinbedava pz follow me like and vote for my blogs i will follow you back and do same things

Hoş geldiniz. Maceranız da başarılar. :)

teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 66646.40
ETH 3314.59
USDT 1.00
SBD 2.69