Steemitte İlk Gunum [Cointurk 18. Projesi] berke#0392

in #cointurk6 years ago

İyi Akşamlar beyler,bayanlar



Herkese kolay gelsin,herkes birşeyler kazanmak ve hesabını güçlendirmek için çalışıyor şuan.Bende bugün üye oldum ve hayırlısıyla başlamış bulunmaktayım.Daha önceden reddit tarzı siteleri biliyordum birde sözlüklerde çok zaman geçiririm (inci sözlük vs.) böyle sitelerde zaman geçiriyordum neredeyse aynı tarzda bir site daha buldum @emreozkan ın söylemesi üzerine ve üstelik para da kazanılıyor zaten bu siteyi cazip kılan da bu yoksa diğer sitelerden hiçbir farkı yok bana göre yani biraz göz gezdirdiğime göre ve diğer siteler en azından daha kalabalık.

İsmail Berke Aksoy adım,Bolu da yaşıyorum 24 yaşındayım ve evliyim.Büşra adında bir tane kızım var,giyim mağazında çalışıyorum.Giyim mağazası dediğim öyle büyük bir mağaza değil spor giyim dükkanında çalışıyorum.Henüz yeni evli olduğum için biraz borçlar falan sıkıntılı o yüzden bir yerlerden yüklü miktarlarda para kazanmam lazım buradan kazanabileceğimi söyledi tabi bunun biraz da zaman alacağını hatta yıllar bile geçeceğini...

Ama yinede ne zaman ne olacağı belli olmaz al kullan gibisinden kandırarak üye yaptı beni buraya ve aslında içine girince o kadar da kötü veya sıkıcı olmadığını farkettim burada zaman geçirilip para da kazanılabilir yani hele Trende çıkanlar paranın dibine vuruyor resmen :))

Ve bu arada cirit oynamayı bilmesem de ata binmeyi çok severim :) Herkese de tavsiye ederim..

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67920.11
ETH 3854.77
USDT 1.00
SBD 3.69