Benim Zamanımda 23 Nisan[Cointurk 26. Projesi] berke#0392

in #cointurk6 years ago (edited)

                                        23 NİSAN 

   Çocukluğumu heycanlandıran günlerdi 23 Nisan günleri her çocuk gibi seviç ve heyecan dolu olurdum ve uyuyamazdım kutlamalarda ve kutlmalardan sonra gelen mutlulukta bunu eklenirdi tekrar yaşamak isteyeciğim sayılı zamanlardandır bu zamanlar. 

   Yine o günlerden birine 23 Nisan’a yaklaşıyordu yaklaştıkça herkesin heyecanı belli oluyordu çünkü kimler şiir okuyacak kimler bando takımında yer alacak kimler oyunlarda oynuycak yani kimler kutlamalarda görev alaçak bunlar belirlenmeye başlıycaktı ve herkes görev almak istiyordu ve bir birleriyle yarışıyorlardı bende bana ne görev verilecek diye merakla bekliyordum ve merakımla birlikte heyecanımda artıyordu sonra öğretmen sınıfta açıklamaya başladı bana şiir okuyacaksın dedi birden çok heyecanlandım çünkü ilk defa şiir okuyacaktım ve yüzlerce kişinin önünde okuyacaktım ve herkes beni dinleyecek ve izleyecekti öğretmenim okuyacağım şiiri verdi ve calışmaya başla dedi eve gittim üzerimi bile değiştirmeden ilk iş olarak şiirimi çalışmaya başladım anneme babama okuyor onların da yorumlarını alarak calışmaya devam ediyordum okulda sınıfın içinde ilk defa arkadaşlarımın önünde provo yaptık ve onlara okudum onlara okurken dahi çok heyecanlanmıştım sonra ise birkaç gün geçti ve tüm okul kutlamaların provasını yaptık orda da tüm okulun önünde şiirimi okudum ve alışmaya başlamıştım ama heyecanım gün yaklaştıkça devam ediyordu.

 

     Bir önceki gün gelmişti o gün gece geçe geç saatlere kadar calışmıştı zaten heyecanımdan uyuyamıyordum zar zor uyumuştum ve uyandığımda da kahvaltı yapmadan şiirimi çalışmaya devam ettim daha sonra şık bir şekilde giyindim ve okula gittim arkaşlarımda hazırdı ve herkesin heyecanı çok net belli oluyordu ve kutlamanın yapılacağı alana doğru yola çıktık oraya ulaştık kutlamalar başlamıştı oyunlar oynanıyordı ve sıra bana gelmişti sunuçu benim ismimi anons etti ve herkes alkışladı alkışla beraber heyecanım 2 katına çıkmıştı resmen ve cool bir yavaş yavaş sahneye çıktım ve sakin bir şekilde şiirimi okumaya başladım şiirimi çok güzel okudum ve bitirmiştim ve sahneden inerkende aynı şekilde alkışlandım daha sonra kutlmanın verdiği mutlulukla tüm günüm mutluluk dolu geçti ve bu bu günün etkisinde 3-4 gün kalmıştım insanların öyle alkışlamaları falan etkilemişti ve bu 23 Nisanım böyle geçmişti.   

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63665.23
ETH 2621.19
USDT 1.00
SBD 2.77