En iyisi gezmek [Cointurk 14. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Hobilerim olarak gezmeyi çok severim gezdiğim zaman huzur buluyorum yeni yerler kesfedip hikayesini bilmek hoşuma gidiyor gittigim yerlerden biri eskişehir masal şatosu

Eskisehir şatodan ibaret degil tabiki barlar sokağı bambaşka birsey eğlenceyi sevenler için ideal öğrenci için güzel biryer
Ve ULUDAĞ

Uludağı tavsiye ederim kayak kiralayip bir gün boyunca eglenibilirsiniz ben çok eğlendim ve açık hava konseri ile o soğukta içiniz ısınıyor teşekkürler okuduğunuz icin merak ettiklerinizi yorum atarak cevaplayabilirim
''Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.''

Sort:  

rüya sarayı

Lütfen bloguma destek verin @rijalelkhaer

Eskişehir benim memleketim. Sakin ve tam öğrenci şehri. Güzel paylaşım.Gitmiş kadar oldum. Teşekkürler.

Bende Teşekkür ederim umarim bidaha gitmek nasip olur

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 54933.05
ETH 2284.16
USDT 1.00
SBD 2.31