Stres ile mücadele [Cointurk 19. Projesi] @baysakal#4582

in #cointurk6 years ago

Herkeze merhabalar, günümüzün hastalığı stres malesef devamlı maruz kalındığı zaman ciddi sağlık problemlerine neden olabiliyor.Strees nedenleri genelde iş kaynaklı oluyor, işin verdiği stres akşam eve gidince malesef ister istemez diğer aile üyelerine de yansıyor.Bu oluşumların önüne geçmek için olabildiğince stersten uzak durmalıyız çünkü stres çağımızın en büyük hastalıklarından bir tanesi olmuştur.

Ben stresimi atmamdaki en büyük silahım gezmektir.İşim gereği zaten devamlı şehir dışına çıkıyorum, fakat işimden dolayı gezme şansım olmuyor.Gezmek ve farklı insanları tanımak ben rahatlatıyor, kafamdaki olumsuzluklardan bir nebze uzaklaşıyorum.Bu yüzden farlı yerlere gidip farklı insanları tanımak benim stresimi atmama neden oluyor.Genelde antalya kısmına gidip hem akrabalarımı ziyaret ederim, hem kendime zaman ayırıp rahatlamak için gezerim fakat yazları çok bunaltıcı sıcak olduğu için bazen gidip gitmeme konusunda kararsız kalıyorum.

Diğer bir stres atma yöntemim ise her cumartesi sevdiklerim ile eğlenmeye gidiyorum.Bu benim en büyük rahatlama yöntemim bütün haftanın vermiş olduğu stresi cumartesi günü bitiriyorum.Pazar günü ise tatil günüm olduğu için pazarı dinlenerek yada sakin bir yere giderek nacize olarak geçirmekteyim.Pazar günleri gerçekten off mode oluyorum.Bunun yanı sıra stres atmamda arabam ile gezerek ve müzik dinleyerek zaman gecirmekte ayrı bir zewk benim için evet arkadaşlar bnm için sters atma yöntemleri bunlardır, okuduğunuz için teşekkürler..

Sort:  

Boost Your Post. Send 0.100 STEEM or SBD and your post url on memo and we will resteem your post on 5000+ followers. check our account to see the follower count.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58559.96
ETH 3156.41
USDT 1.00
SBD 2.44