Steemit Ve Ben 😍😍😍 (COİNTURK 16.PROJESİ)

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar.

###Steemitle ilk tanışmam internette Alp Işık'ın tanıtım videolarını izlemem sonucunda oldu. Platformun kullanımı yeni başlayan biri olarak çok zordu. Bazı yönergeler vardı, onları okuyarak bir şeyler öğrenmeye çalıştım. İlk bir hafta hiçbirşey paylaşamadım. Sadece yorum yaptım. Araştırmalarım sonucunda steemiti öğrenmeye başladım. Sonra üniversitede okuyan çocuklarımın da buraya üye olmalarını sağladım.

Discorttan davet linkleri almam sonucunda platformda benim gibi Türklerin olduğunu öğrendim. Bu beni çok sevindirdi. Bana güç verdi. Çünkü ilk bir haftam neredeyse yabancıların postlarına yorum yaparak geçti. Hatta positiviszm adında bir kullanıcı vardı. Yorumlarıma az da olsa puan verip beni sevindiriyordu. Hala takip ediyorum onu. Az da olsa aldığım upvoteler beni mutlu etmeye yetiyordu. Platformda daha iyi olacağıma inanıyordum ve hala inanıyorum. Çünkü insanoğlu her zaman öğrenme içerisinde, öğrenmenin sonu yok. İşte steemitte böyle bir yer, öğrenmenin sonu olmadığı, sosyalleşip, faydalı bilgilerin öğrenebileceği ve öğretebileceği güzel bir paylaşım ortamı. İnsanda bir nevi bağımlılık yapıyor diyebilirim. İşte molalarda, işten eve gelir gelmez, ev işi yaparken aralarda hep bu platformun içindeyim.Benim gibi hisseden çok kişi olduğuna da eminim.

###Sonra Kuşadası projeleri ile tanıştım. Aslında hayatımın güzel bir yönde gelişmesini sağlayan projeler diyebilirim. Çünkü yer aldığım her projede yoğun bir araştırma işine girip o konuda bilgi sahibi olmak beni çok mutlu ediyor. Edindiğim bilgileri çevremdeki insanlarla paylaşıp kimsenin bilmediği kripto paralarla ilgili yorum yapmak çevremde insanları şaşırtıyordu. Bilgi insanı daha da yüceltiyor. Başkalarının bilmediklerini bilmek, onları bilgilendirmek daha da güzel bir duygu. 😃 Bu konularda bizlere Türk toplumu olarak destek olduğu için Kuşadası ekibine teşekkür ederim. Başarılarının artarak devam etmesini diliyorum.

###Böylesine faydalı sosyal bir ortamda sevdiğim arkadaşlarımla birlikte olmak, birşeyler paylaşmak, hatta işbirliği içinde güzel fikirler üretmek harika bir duygu. Sosyal medyayı normalde kullanan biri değilim. Çünkü boşa giden bir zaman olarak düşünüyorum. Ama steemit öyle değil her anı faydalı bir platform. Yani süpppeeeer 😃.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim 😊

Sort:  

Çok guzel bir paylasim olmus. Aramizda oldugunuz icin cok şanslıyız.

Çok teşekkür ederim ☺️ ben de şanslıyım sizlerle olduğum için

Elinize sağlık. faydalı bilgilerinizi bizimle paylaştığınız için tesekkurler 😊😊

😍😍😍

İyiki yolunuz buraya doğru çıkmış. Enerjiniz çok güzel. Tanıştığıma memnunum. Güzel bir paylaşım. Teşekkürler.

Teşekkür ederim. Sizler gibi güzel insanlarla steemit çoook güzel. Güzel insanlar her gitiiği yere güzellik katar. Tıpkı sizler gibi 😃

Güzel yazı olmuş,sizin gibi türk kullanıcıları burda görmek güzel,böyle enerjik pozitif türk kullanıcılara ihtiyacı var bu platformun iyi yönde gelişmemiz için

Çok teşekkür ederim güzel yorum için 😄 . Sizleri de aramızda görmek çok güzel.

Güzel paylaşım tebrikler. Başarılarınızın devamını diliyorum...

Çok teşekkür ederim güzel yorum için 😄

Steemiti sevmeme neden olan guzel insanlardan biri de sissiniz. pozitifliginiz guzel enerjiniz hosluk katiyor. Iyi ki katilmissiniz.

Gerçekten çok teşekkür ederim. Biraz da olsa o güzelliği hissettirebilmişsem ne mutlu bana. Burada bulunmamdaki sebep paradan ziyade sizler gibi gönlü güzel insanlarla birlikte olup, aynı duyguları hissedebilmek. Yorumun beni duygulandırdı gönlü güzel arkadaşım benim. Kendimi sizlerle olduğum için şanslı hissediyorum. 😍

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68154.08
ETH 3274.07
USDT 1.00
SBD 2.66