Steemin Hayatımızdaki Yeri (COİNTÜRK 9.PROJESİ )

in #cointurk6 years ago

Merhaba arkadaşlar.
Yine bir Kuşadası projesinde daha sizlerle birlikte olmanın sevinci içersindeyim.

Bugünki konumuz: Neden steem almalıyız? Steemin iyi ya da kötü yönleri nelerdir?

Öncelikle neden steem almalıyız ? Sorusunun cevabını açıklamaya çalışacağım. Bizim şu anda içinde bulunduğumuz ortam steemit. Blockhain altyapılı sosyal paylaşım platformu. Kullanılan para birimi ise steem. Biz steemitte ne yapıyoruz? Kaliteli içerikler oluşturup oy toplamaya çalışarak steem kazanıyoruz. Başka yazılara oy vererek destek oluyoruz. Bunlar steem ve steem power a dönüşerek kazanç sağlıyor. Hepimizin ya instagramı ya da Facebook hesabı muhakkak vardır. Siz hiç o hesaplardaki beğenilerden para aldınız mı? Yani boşa vakit kaybı. Steemitte ise herşey farklı. Resim yazı vs paylaşımlar steem olarak size geri dönüyor. Ben böyle güzel bir sistemin geleceğinin çok parlak olduğuna inanıyorum. Bu platformda hem gelişiyorum hem sosyalleşiyorum. Hepimiz aynı şekilde. Birbirine destek olmanın güzelliğini yaşıyoruz. Maddi manevi artıları olan bir platform. Burada olan tüm arkadaşlarımı ve kendimi şanslı buluyorum. Böyle artıları olan bir sistemde steem para biriminin kat kat artacağını düşümüyorum. Bu yüzden steem alıp yatırım yapabiliriz.

Peki steemin iyi yönleri nelerdir? Steemin iyi yönleri kolay çevrilebilen bir para birimi ister bitcoin ister başka bir coine çevirebilirsiniz. Ben daha yeni gelişmeye çalışan bir minnow olarak hesabımdaki steem leri itibar puanımı yükseltmek için kullanmaya çalışıyorum. Henüz para çekme ya da dönüştürme yapmadım. Amacım hesabımdaki steemlerle itibar puanımı yükseltmek. Bunun için de postlarımda bot kullanmaya çalışıyorum.

Steemin kötü yönlerine gelince. Bence steemin yedi gün sonra hesaba geçmesi pek de iyi değil.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim 😊

Sort:  

Konunuzu okurken kendi konumda atladığım bir noktayı farkettim. Evet kötü yönlerinden birisi de yazmış olduğumuz yazılardan gelen ödüllerin 7 gün sonunda hesaba geçmesi.

Teşekkür ederim yorum için ☺️

Ayni fikirdeyim oylama icin bir gun yererli . 7 gun biraz fazla 😀

İnişli çıkışlı bir para birimi. Hesaba geçinceye kadar kar da edilir zarar da

Güzel bir paylaşım olmuş. Emeğinize sağlık.

Teşekkür ederim

Kazanması da epey karmaşık.

güzel bi yazı olmuş ilerde facebook ve diğer sosyal medyalar da bu sisteme geçer bence☺

Belki de 🙂

Elinize sağlık. Upvote'ladım.

Çok teşekkür ederim

Eline sağlık

Teşekkür ederim

yazınız guzel olmus steemin kötü olan en iyi yerini yakalamanız daha guzel :))

Teşekkür ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57382.38
ETH 3075.07
USDT 1.00
SBD 2.39