Bu Dünyada Yalnız Değiliz! [Cointurk 20. Projesi] batuhan#8034

in #cointurk6 years ago

Küçükken çoğu hayvanla hoş şeyler yasamadıgım için hemen hemen bütün hayvanlardan korkardım. Ama yanlıs anlasılmasın sevmıyorum degıl aksine cok sevıyordum ama yaklasamıyordum. Birgün yolda yürürken bir köpek gördüm araba yada motor carpmıstı sanırım acı içinde yerde kıvranıyordu.Korktugumu dusunmedım o an aldım hemen veterinere götürdüm.Açlıktan zayıf düşmüştü birkaç kırığı vardı. 1-2 ayda anca iyileşmişti.

Bu sürede ona alıstım o da bana alıstı bende korkumu yenıp onu kendıme sadık bir dost edindim. Cinsi kangal kırması ve o bir erkek. Ve adı BOSS :D  Kim derdiki kopek gorunce korkudan tıtreyen ben evınde kangal besleyecek. Hayat ıste nelere kadir.Hayvanlardan korkan ınsanları anlıyorum fakat emin olsunlarki sizden bizden farkları yok hatta insanlardan cok daha iyiler. 

BOSS da sokakta dolasan ac susuz hayvanlardan birtanesi evet herkes süs köpeklerını sever bende sevıyorum fakat sokaktakı hayvanlarda can tasıyor sırf cınsı,rengi yada sakat dıye onları gormezden gelemeyız.Dernekler var evet ama ne kadar yetısebılıyorlar? Bunu halk olarak kendımıze gorev edınmelıyız. Hıcbırsey bıle yapamıyorsak yemeklerımızı cope atmak yerıneo sokaklara kaba yemek koyup ve 1 kapta su koyup onlarca dostumuzu kurtarabılırız.Unutmayalım ki dünya sadece insanlar için yaratılmadı. Var olan her canlının yasamaya hakkı var...

Sort:  

elinize sağlık

Merhaba, yazılarınızda kullandığınız etiketlerin önemi büyüktür. Etiket kullanımında tam olarak bilgiye hakim değilseniz lütfen daha dikkatli etiket seçimler yapmaya çalışın. Bilmeyerek kullandığınız etiket sebebiyle tag spam yapabilir ve bu sebeple de ceza alailirsiniz.


Yazınızda kullandığınız #steemit etiketi, yazınız steemit platformuyla ilgili ise kullanabileceğiniz bir etikettir.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64222.08
ETH 3135.29
USDT 1.00
SBD 3.99