Akaryakıt Firması BP, Yakıt Sektöründe Kripto Para Kullanacak

in #cointurk6 years ago

Herkese merhaba arkadaşlar,

Bir gün oldu, birşey yazamadım. Biraz işler güçler vardı. Onlarla meşguldüm. Dolayısı ile steemite zaman ayıramadım. Ama kendimi bir boşlukta hissettim açıkcası. Gelelim haberimize,

image.png

KAYNAK

Akaryakıt Firması BP, Yakıt Sektöründe Kripto Para Kullanacak !

Bugün kripto paralar ile ilgili okuduğum bir haberde rastladım. Akaryakıt firması olan BP, yakıt sektöründe kripto para kullanacakmış. Bu hem çok güzel bir haber hemde biraz şaşırtıcı bir haber. Bir düşünsenize, arabanızla gideceksiniz akaryakıt istasyonuna, yakıt alacasınız ve ödemesini kripto paralar ile yapacaksınız. Cidden kulağa çok hoş geliyor.

Geçtiğimiz Çarşamba günü, BP Akaryat firmasının yöneticilerinden birinden gelen bir açıklama ile ilk para arzını gerçekleştiren Blockchain girişimcileriyle ortaklık yapmayı düşündükleri duyurulmuş. Proje kapsamında, Token'larında test edildiği duyurulmuş.

Londra’da gerçekleşen Blockchain Expo’da, BP’nin dijital inovasyon organizasyonu için teknoloji direktörü olan Julian Gray , konuşmasında ortak bir konuya değindi;

Henüz Blockchain teknolojisiyle ilgili bir şey yapmadık. Ama bu, yapamayacağımız anlamına gelmez. Simgeleri içsel olarak kullanarak, değeri aktararak kavramları kanıtladık. BP’nin içindeki kadronun bu konuda çok fazla eğitime ihtiyacı var. Daha önce British Petroleum olarak bilinen şirkette şimdi bir avuç dolusu insan var. Açık tipte blokajların sadece “hacker bölgesi” olmadığı anlaşılıyor.

Bu işi yapan insanlarla işbirliği yapar mıyız? Evet, yaparız diye düşünüyorum. Şu anda değil ama ileride yapsak şaşırmam.

Sort:  

Gitgide bu şekilde ödemeler artacak ve gerçekten çok hızlı bir şekilde crypto paraları kullanmaya başlayacağımıza inanıyorum.

Merhaba @bahadirk,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
@emrebeyler hesabından da oy aldınız.

@trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63525.26
ETH 2583.76
USDT 1.00
SBD 2.80