Can yoldaşım - [Cointurk 20. Projesi] @aysecos

in #cointurk7 years ago

Sevdiğim bir arkadaşım bir akşam beni arayıp annesiz yavru bir kedi bulduğunu
kendisinde de kediler olduğu için kabullenmediklerini hem yavrunun hem
kendisinin zor durumda olduğunu söyledi. Evet hayvanları seviyordum ama
yalnız yaşadığım için bir kedinin sorumluluğunu alıp alamayacağımdan emin
olmadığım için olumsuz yanıt verdim. Yarım saat sonra kapı çaldı ve arkadaşım
kucağında o güzel yavruyla (adını Fındık koydum) çıkageldi. Sanırım gördüğüm
zaman reddedemeyeceğimi bildiği için emrivaki yaptı ama iyi ki de yapmış.

leo.png

O günden sonra hiç ayrılmadığım Fındık'la 3 yıldır beraberiz. Fındık sayesinde
farkındalığım arttı, sokak hayvanlarının da aç susuz dolaştığını düşünerek
mama ve su vermeye başladım. Umarım herkesin farkındalığı artar ve sokaktaki
dostlarımız sürekli karnı tok dolaşır...

leo 2.png

Sort:  

Kendi kullanıcınızı ve fotoğrafın size ait olduğunu kanıtlamanız gerekmektedir. Kanıtlamak için discord destek ekibi ile iletişime geçiniz..

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63657.90
ETH 2656.15
USDT 1.00
SBD 2.84