Cointurk 2. Projesi

in #cointurk6 years ago

Kuşadası grubunun yanındayım.Creatörlere paylaşımımızın beğenisinin yüzde 25 i kesiliyor. At kafalılar bizim için ne yaptılar.. hiç bişey.@steeminator3000 ve ekibi aradan çıkın ....dalağınızı sikmeyim. Bıraktığnız ekip adam olsaydı tr. utopyan mahkumu olmazdı. hepsi kıç yalayıcı yavşak. yeni gelenlere bakan yok tr discord bile küf tutmuş paslanmış vaziyette.. şimdi burası yeni gelenlere kucak açıyor diye . sizlere gelip ağlandıysa ibneler.bütün hepsinin anasını ziyaret ederim. bana kimse beğeni hırsızlığılından bahsetmesin.
sizi geliştiren Kuşadası grubunun yanındayım.
dr.coctail bitirecek dikkat edin. 16 Ocak tarihinde görürsünüz.
sistem kendini yenileyecek.
ben bu sik kafalılara anlatamadım... siz anlayın bari..

Sort:  

tr buradan uzak dur

@steeminatör3000 sen ilk evvel tr deki yavşaklıklara bak ben öyle kayut kuyut bilmem .. bak bakalım zenginlerre kaç yeni geleni beğenmiş. yavşaklar bir @turbo bot üretmiş alay eder gibi 0.002 veriyor hoşgeldin diye... be yarak kafası o bot ne işe yarar kimse anlatmıyor. zeten sonrasındada garbimi beğenen yok.. sana söz verdim küfür etmiyorum onlara ama sen de KUSADASINA BULAŞMA burada biraz adalet gördüm. Beni kızdırma. Uzak dur.Tr steemden silinir...

@steeminator3000 olacak dallama buraya bak

yandaşları @kalvas @monomtyh @vitrimuanman ve geri kalan ne siimlerseniz

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62758.86
ETH 3465.23
USDT 1.00
SBD 2.49