Cointurk 1. Projesi

in #cointurk6 years ago

İnternet'te olan her birey gibi ben de internet'ten bir şeyler kazanmak isteriz ama zaman zaman uzak kaldım. Bitcoin i duyduğumda pek önemsememiştim o zamanlar 1 Us Dolar verip 6-7 Bitcoin satın alabilirdim oysa. Aradan uzun zaman geçti. Steemit'i keşfettim.
Bence Coin paraların içinde yükselişi yavaşta olsa değerini yitirmeyecek. çünkü bitcoin gibi bir sınır limiti yok.Yok 16 milyon sürümde maksimum 21 milyon olacak gibi. sürekli kendini yeniliyor.
Gerektiği zaman delegasyon veriyor. Yada destek verdiği delegasyonların delegasyon açmasını sağlıyor. Yani sistem yeni kullanıcılarında sisteme entegre olması için her türlü kolaylığı sağlıyor.
Tabi Delegasyonu alan ülke moderatörleri bunu adil bir şekilde kullanırsa o ülkeler kalkınıyor. ama maalesef bu bizim ülkemizde pek olmadı.Alınan delegasyonlar zenginlere pay edildi yeni gelenlere bir şey verilmediği gibi UPVOİT edilmediler bile hatta çoğu zaman kendilerine karşı çıkanları toplu olarak flagladılar.
Tabi konumuz bu değil. Steemit. kullanıcılarına her zaman her türlü yardımı yaptı. o zaman tabii ki tercihimiz coin para olarak SBD. Gücümüz SteemPower.
Steemin en güzel tarafıda irc veri tabanında olması insanlara sohbet imkanı tanıyor.
Kuşadası olarak ta siz tr den bir adım öndesiniz sizi tebrik ederim .
Bu posttaki amacım hem Steem coini neden tercih etti hem de sizlerle tanışmaktı . Beğenmemeniz hiç sorun değil.Ben zaten tek başımayım.Ha başınızı ağrıtacak bir girişimleri olursa . yanınızdayım ve tek başıma hepsine yetiyorum. Allah'a emanet olun.

Sort:  

siz tr den kimseyi baz almayınız

onlar benim FLAGLARIMI iyi bilirsizinkiler ½0.00012 kalır. bana havale edin bırakın benle uğ
raşsınlar..

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 65139.82
ETH 3206.69
USDT 1.00
SBD 4.16