Kendimi tanitiyorum [Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Merhaba arkadaşlar adım aslan Binboğa 18 yaşındayım . Ukrayna'da okuyorum . Annem Rus kökenli babamda Türk'tür . Babam kahraman maraşladır . Özbekistan da doğup dünyanın bir çok ülkesine seyahat ettim . 5 kardeşiz hepimiz erkeğiz . Ukrayna'da Kiev politeknik üniversitesinde makine mühendisliği okuyorum . Bölümü mu inglizce dilinde okuyorum . 3 dil biliyorum Rusça , inglizce , Türkçe . Rusçayı doğduğumda diğer dillerde okulda öğrendim . Bir çok sporla ilgileniyorum . Futbol , voleybol , dans , halk oyunları en sevdiğim sporlardir . Seneye evlenmeyi düşünüyorum . Eğer Ukrayna hakkında bilgi almak isterseniz yazabilirsiniz .
Steemit'i Barışcan ataş sayesinde tanıştım . Bu projeden elde edeceğim kazancı power up yapacağım .

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 63966.12
ETH 2753.08
USDT 1.00
SBD 2.66