Steemiti öğrendikten sonra hayatımda ne gibi değişiklikler oldu? [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Hekese merhaba ;

Mevcut durumum bir tespitini yapmak gerekirse ;

Öncelikle bir umut daha oldu diyebilirim.

İnsan yaşamak ,mutlu olmak ve ileriye bakabilmek için umut ' a ihtiyaç duyar. Özellikle bizim ülkemizde yaşam koşullarının zorluğu , hayat mücadelesi vb. konular sebebi ile umutlarımızın sınırlı olduğu bir sahada yaşamaktaydım.

Ama şimdi belkide para kazanılabilecek ve bunu sosyalleşerek , düşünüp paylaşımlar yaparak , hiç bilmediğim konular hakkında bir şeyler araştırıp yazılar makaleler yazmaya çalışmak gibi farklar oldu hayatımda .
Şu anda bile belki de eğtim hayatımda bir kısa yazı bile yazmazken şimdi oturmuş en az 250 kelimeden aşağı olmaması gerektiğini düşündüğüm bir konuyu klavyeye almaya çalışıyorum .
Belki de kimsenin okumayacağı hatta kopyala yapıştır yapsamda farketmiyecek bir şeyler için yazı yazmaya çalışıyorum . Daha ilginci ise sanki ikinci bir hayatım olmuş gibi de hissetmeye başladım. Acaba kuşadası oy vericekmi ? verirse ne kadar vericek ? acaba bu uzun bir süre devam edicekmi ? dsound da ne paylaşsam ? gibi bir çok sorulara sahip olmaya başladım şimdi den .

Daha fazla uzatmadan yeni hayaller , yeni ümitler ve en önemliside mutlu hissetmemi sağlıyan bir gelişme oldu . (İnşallah hiç bozulmaz)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 59456.51
ETH 2300.03
USDT 1.00
SBD 2.48