Hobim Fotoğrafçılık [ Cointurk 14. Projesi ]

in #cointurk6 years ago

Merhaba ;

Ben Erkan Bursa da oturuyorum . Fotoğrafcılık sanatı ile hobi olarak uğraşıyorum .Genel olarak gelin damat , tek potre ve insan fotoğraflarını çekmeyi seviyorum . Bu hobinin tek kötü tarafı ekipmanları biraz pahalıdır. Ama ben bu sektöre yakın bi r iş olan video montaj üzerine çalıştığım için fazla zorlanmadım . Yeni başlamayı düşünen arkadaşlara kısaca bilgi vermek gerekirse

Fotoğrafçılığa başlangıç noktanız olabilecek aşamalar ise :

Ekipman: Fotoğraf makineleri ve ekipmanların fiyatları çok yüksektir bu nedenle bu adımda doğru karar çok önemlidir. Bence almanız gereken makina kesinlikle full frame ve Canon mark 2 tamamen yeterlidir. 2,500 tl fiyatlara temizini bulabilirsiniz. Manzara için Geniş açı için 35 mm 1,4 sigma art (2300 tl) lens almalısınız.
İnsan potre ve benzeri fotoğraflar icin (35mm art ve canon 85 mm 1,8 ) lens almalısınız .
Sokak vb.. fotoğraflar için 16-24 mm 1,4 bir lens almanız fazla bile gelir.

Fotoğrafçılığa niçin başlamak istiyorsunuz? Bunu net olarak belirtemesenizde kafanızda mutlaka ufak tefek bir şeyler vardır. Bunu kendinize itiraf edin. Neleri kadrajınıza yansıtmak istediniz nedir ? fotoğraf sitelerinde dolaşın çekilen fotoğrafları inceleyin ve ne fotoğrafçılığına başlayacağınızı seçin. Doğa , portre , makro çekim vb.

Ayrıca monopod almanızda da fayda var. Tercihiniz doğa fotoğrafı ise geniş açı lens , ND filtre ve tripod çekimlerinize renk katacaktır. ulucami.jpg
Bunların dışında photoshop programına kesinlikle muhtaçsınız. Malesef o olmadan ilerlemek çok zor . kaplumbalar.jpg

Fotoğraf işini hobi olarak yapıyorsanız mükemmel bir hobidir . Herkese tavsiye ederim.
Power Up yapacağım. Okuduğunuz için teşekkür ederim herkese kolay gelsin.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64856.09
ETH 3426.71
USDT 1.00
SBD 2.56