You are viewing a single comment's thread from:

RE: Saldırıya uğradığımızı bildirip elimize ne geçecek?

in #cointurk6 years ago

Ben de developerın hocam bu arada, full-stack javascript yazıyorum. Burada bu yönümü göstermedim ama bazı kişiler biliyor yine de. Bilirsiniz ki hesap kurtarma işlemlerinde son kullandığınız şifre ile hesaba giriş yapıp bazı işlemleri gerçekleştirebilirsiniz. Bütün büyük firmalarda bu özellik var, steemit'de sistem nasıl işliyor tam bilmiyorum ama eğer ki ihtiyacımız olursa anlarız. Umarım ihtiyacımız olmaz ;)

Sort:  

Umarım olmaz. Bu arada full-stack javascript yazan bir kişi daha tanıdığıma da ayrı bir sevindim :)
Firmalarla karşılaştırmadım hiç dağıtık bir blockchain projesi olduğu için ama deneyeceğim. Başka türlü merakımı gideremeyeceğim. 😄
Bu arada ne olacak bu JS düşmanlarının hali? :D

Evet denemek gerek ama ben recovery ile uğraşmak istemedim yoksa deneyecektim az önce, sonucu bekliyorum :))


Ruby, GO ve R'den sonra işler kızışıyor ama ben memnunum halimden. Çıkan frameworklar ile açığı kapatıyorlar. Ben takılmam öyle söylemlere, benim yaptığım işi yapsınlar ondan sonra gelsinler :D

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58581.90
ETH 2278.10
USDT 1.00
SBD 2.51