Stresle Mücadele (Cointurk 19.Projesi \Appiades #1367)

in #cointurk7 years ago (edited)

  Sanayi devrimiyle beraber yeni bir sorun gündeme gelmişti.Çalışma hayatının ve günlük  yaşantımızın meydana getirdiği stres yeni bir bilim dalının meydana gelmesine neden oldu. Stres kişide ruhani bir çok soruna neden olmakla beraber fiziksel olarak da baş ağrısı, uyku sorunu gibi problemlere de neden olmaktadır.

  Günümüzde artık her yaştan kişide stresin meydana getirdiği sonuçları görmekteyiz. Okulda, evde, işte bunlarla karşılaşıyoruz.Herkesin kendine göre stresle mücadele etme yöntemleri vardır.Benimse bunlarla mücadele etme yöntemlerimin içerisinde öncelikle Tolga Çevik'in yapmış olduğu skeçler geliyor. Bunları izleyerek kendimi rahatlatıyorum.İzlediğim yabancı diziler den Scrubs'da buna yardımcı oluyor.Bunlar beni mutlu ediyor bu nedenle ne zaman izlesem stresten bir şey ortaya kalmıyor.Bunlar dışında da Adobe Illustratorde birşeyler çizmeye çalışıyorum, yemek yapıyorum.Bunlar benim stresle mücadele etme yöntemlerim.

  Kuşadası grubunun bir sonraki projesi kişilerin çok beğendikleri, herkesin gezip mutlaka görmesini istediği yerleri kendi hikayelerini de katarak anlatmaları olabilir.Ekibe yeni katılan kişilere de bol şans.İyi çalışmalar.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63483.25
ETH 2601.63
USDT 1.00
SBD 2.81