Cointurk 20. Projesi /Appiades#1367

in #cointurk7 years ago (edited)

 Öncelikle böyle projelerin devamının gelmesini temenni ederim.Küçük bile olsa yapılan bu yardımlar çok değerli.Benim de beslediğim birçok hayvanım var.

Bunlardan birisi hamsterım Ponçik.Onu anlattığım bir çok yazım var merak edenler bloguma bakabilir.Ponçik geceleri uyumaz bütün gün akşama kadar miskin miskin yatar.

 Bunun dışında bir tane de kuşum var adı Maviş. Maviş sesimi duyar duymaz ötmeye ve kafesini açayım diye çırpınmaya başlar.Kafesi açana kadar asla susmaz :)

 Kafesten çıkınca da omzumdan inmez. Şimdi ise bir kedim var adı Aloşa.Aloşa ayaklarımın arasında sabah akşam dolaşır.Bir sevgi yumağıdır adeta. Yani  onlarsız bir yaşam düşünemiyorum. Hayvanlarım benim her şeyim.Hayvan sevgisiyle dolu olan bir insanın da hayata asla kötü bakabileceğini düşünmüyorum. 

  Bazı hayvanlar beslediğim hayvanlar kadar şanslı olamıyor maalesef.Çok şanslıyım ki hayvanlara değer veren ve çok fazla sokak hayvanı olan bir semtte oturmuyorum. Uzun süre de sokakta bir hayvan bulamadım. 

   Merhametli ve güzel kalpli insanların hep var olması umuduyla.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63315.26
ETH 2668.31
USDT 1.00
SBD 2.79