Stres Peşimi BIRAK [Cointurk 19. Projesi] akbas#9866

in #cointurk6 years ago (edited)
  • HAYATIMIZ BAŞLI BAŞINA STRES

  Merhaba ben Mehmet. Orta halli bir ailenin çocuguyum. hayatımın kısa ve öz özetini soracak olursanız tek kelimeyle STRES diyebilirim. Hayatımın her anında karsı karsıya kaldığım zorluklar sıkıntılar beni strese sokup hayat kalitemi düşürüyor...

  • NE YAPIYORUM?

  Stresli oldugumda ne yaptıgımı sorucak olursanız eger bircok ınsanın yaptıgı gıbı beni geren strese sokan seylerden uzaklasmaya onları gormezlıkten gelmeye calısıyorum.Tabi her zaman bu mumkun olmuyor.O zamanlarda ise gözlerimi kapatıp derin derin nefes alıp vermeyi deniyorum. Derin nefes alıp vermek hem biyolojik olarak hemde psıkolojık olarak vucutu rahatlattıgını bılıyorum. Peki bu kadar seyı yapıp hala daha stersli isem beni geren strese sokan seylerın olumlu tarafından bakıp pozıtıf dusunmeye calısıyorum.

  • NE ÖNERİYORUM?

  Her insan farklıdır. Sinirlendikleri sevındıklerı uzuntulerı acıları dertleri.... Herkesın farklı farklı stresten kurtulma yöntemi vardır.Ama bana sorarsanız hayata olumlu bakın çünkü o zaman hayattan zevk alıyorsunuz.

  • GELECEK KONU ÖNERİM: İnsan psikolojisi üzerine olabilir.


Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 60799.23
ETH 2640.18
USDT 1.00
SBD 2.58