Merhaba Steemit ailesi [Cointurk 18. Projesi] akbas#9866

in #cointurk6 years ago (edited)

Hepinize iyi geceler diyerekten kendim tanıtma yazısına başlıyorum

İsmim Mehmet Akbaş,bir işte çalışmıyorum öğrenciyim.Antalya Akdeniz Universitesinde okuyorum,orada okuyupta bu platformda olan varsa bana ulaşabilir beraber yardımlaşabiliriz.Bu platforma kuzenim sayesinde katıldım o İstanbulda çalışıyor.O kişi @pandaci. Genel olarak ben zaten yazı yazmayı seviyorum bu yüzden benim için de iyi oldu bu platform,sürekli kusadasi projelerine katılacağım benim levelimin yükselmesi için çok faydalı olacakmış.Şuan ne paylaşacağıma henüz karar veremedim galiba zaten kopya paylaşım yasakmış bu yüzden özgün yazı paylaşmam gerekiyor.İşte bu şekilde devam etmeyi düşünüyorum bakalım umarım bende buradan birşeyler kazanabilirim.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60745.88
ETH 2640.15
USDT 1.00
SBD 2.56