Bir Gezi Daha ''Muğla''

in #cointurk6 years ago

Egenin ziyaret edilmesi gereken turistik yerlerinden biri olan Muğla ili;17 ilçesi ile güneşe, maviye ve yeşile doyasıya hakim olan doğa güzellikleriyle muhteşem bir şehirdir.Tarihi yerleri ve tatil köyleri ile ünlü bir şehirdir. Özellikle yaz aylarında turistlerin tercih ettiği önemli illerden bir tanesidir. Bodrum, Fethiye, Akyaka, Datça, Dalaman gibi ilçeleri en çok turist çeken yerlerindendir.

Ve şimdi kendi gezimi anlatayım😊

Hafta sonu gezisi olarak planladık 5 arkadaş. Gezi planlaması yaparken öncelikle gidilecek, görülmesi gereken yerleri listeliyoruz biz sonrasında da havalimanından başlayarak rotayı çiziyoruz. Anlayabilceğiniz üzere uçakla seyahat etmek daha önceden alınmış biletlerle daha az maliyetli olduğu için tercih sebebimiz oldu.

Tabi ki araç kiraladık. Sabah 9 gibi havalimanından aracı alarak kahvaltı yapabilmek için güzergahtaki ilk yer olarak Sakartepe Seyir terasında güzel bir kahvaltı yaptık ordan Seyir tepesi denilen bir yerde muhteşem deniz manzarasını tepeden huzurla izledik. Genel olarak görmek istediğimiz yerlerde durup bir kaç fotoğraf çekip temiz havayı ve manzarayı izledikten sonra çok vakit geçirmeden yola devam ediyoruz çünkü daha çok yer görmeyi hedefliyoruz.

Kesinlikle görmeniz gereken en önemli yerlerden biri Faralya; öyle muhteşem bir manzarası var ki gördüğünüzde tabiri caizse ağzınız açık kalıyor. Denize bakarken mavinin her tonunu görebiliyorsunuz. Rotaya devam edelim ; Azmak nehri ve yuvarlak çay kesinlikle görmeniz gereken diğer yerlerden. Yuvarlakçay da şelale üzerinde salıncaklar var. Hangi yaşta olursanız olun kesinlikle o salıncaklara binin ve o ferahlığı hissedin😊

Bir de birşeyler yiyip içebilceğiniz restoranlarda mevcut, yapılan çardak misali oturma alanlarında öyle huzur doluyorsunuz ki hiç kalkmak istemiyosunuz.Konaklama için bir yer belirlememiştik akşam üzeri bugünlük yeter dediğimiz mevki de konaklayabilceğimiz biryer bakarız diye düşünmüştük. Kayaköy mevkiinde şirin mi şirin mükemmel bir butik otel bulduk.

Sezon daha açılmadığı için otelde konaklayan bizden başka kimse yoktu. İlgi ve alakalı bir işletme güzel vakit geçirmemize katkı sağladı. Ertesi gün güzel bir kahvaltı yapıp otelden ayrıldık. Yine havalimanı güzergahında kalan yerleri gezmeye devam ettik. Hiç bitmesini istemediğim mükemmel bir tatildi.

Kesinlikle ve kesinlikle gitmelisiniz diyorum ve bir de maliyet olarakta bilgi vericek olursam herşey dahil kişi başı beşyüz liraya böyle güzel bir kaçamak yapabilirsiniz...

Merhaba ben @osmania, @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi ve @try-market tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Muhteşem görmek istediğim yerler arasında umarım kısmet olur çocukların biraz büyümesini bekliyorum gezip görmek istediğim çok yer var