Stres ve Ben [Cointurk 19. Projesi] ( angelinaputre#4781 )

in #cointurk6 years ago

Bugün sizlere @kusadasi cointurk projesi kapsamında stresimi nasıl yendiğimi anlatacağım.

Stres aslında hayatımızda olmazsa olmazlardan önemli olan neye ne kadar Stres yaptigimiz ve bunun farkında olmamızla ilgili. Ben stresli bir insan olduğumu biliyorum. Tabi bu durumu önceden söylemiş olsanız çoktan red ederdim :) Öyle değilim derdim. Fakat sonradan farkına vardım ki bir şeyleri düşününce stres yaptığımı anladım.

Ayrıca stresin o kadar hayatımızı olumsuz etkilediğini düşünmüyorum. Çünkü stres altındaki bir insan daha iyi odaklanıp daha çok çalışacağını düşünüyorum.

Peki ben stresimi azaltmak için ne yapıyorum?

Elimden geldiğince kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum. Elimden gelenin en iyisini yaptığımı bildiğim için içimin rahat olacağını ve bu streslerin bitmeyeceğini önemli olanın bunun üstesinden gelmek olduğunu düşünüyorum.

bebektekendineguven.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63945.57
ETH 3135.76
USDT 1.00
SBD 4.00