Sıkıntılı anlar. [Cointurk 19. Projesi] Black Panther #7921

in #cointurk6 years ago (edited)

Öncelikle merhaba nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Bugün herkesin yaşadığını düşündüğüm stres.
Bu stres öyle illet bir şey ki. Çareleri çok ama benim tutuğum çareler şunlar.

1=Nefes alış-verişimi düzenlemenizi öneriyorum.

2=Sıkıntı anında başka şeyler düşünün. (önerdiğim bu dur.)

3=Spor yapın. Ama yatmadan önce değil. (Uyuyamazsınız.)

4=Oyun oynayın. Ama çok değil.

5=Kitap okuyun. Kitap okumak faydalı bir şeydir. Ben kitap okumayı sevmezdim. Arkadaşım önerdi stres den uzaklaşmak için birebir. Denedim işe yaradı.

Benim tekniklerim bunlardı uygulamanızı tavsiye ediyorum.
@cointurk

Sort:  

Discord id'nize ulaşılamadı. Discord destek ekibi ile iletişime geçiniz.

düzeltmeye çalıştım.

Merhaba discord @mrtt ile iletişime bir an önce geçebilirseniz sevinirim. İyi günler

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62349.28
ETH 3026.88
USDT 1.00
SBD 3.67