Neyim değişti ? [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Öncelikle merhaba.
Zaman ayırıp okuyacağınız için teşekkürler.
Steem den önce Pc bağımlısıydım ama bir şey öğrenemiyordum.
Ama sağolsun canım kardeşim @cevodet3232
Önerdi bana gel beraber çalışalım dedi.
Bende tamam dedim.
Steem beni cahillikten kurtarıp genelkültürümün artmasına sebep oldu.

Buda benim ışığım oldu.
Şu anda araştırmalarıma devam ediyorum.
Ayrıca günde 6 saat olan pc süremi daha yararlı kullanıyorum.

Peki Bu Durum Sınavlarımı Etkiliyor mu ?

Elbette etkiliyor ama iyi yönde.
Matematik notlarım 50-60 iken şimdi 80-85.
Yani steem benim hayatımı güzel etkiliyor.
Ben öğrenciyim yakın zamanda 50-60 tl aldım.
Bu da bir öğrenci için çok güzel.

Benim ailemin maddi durumları pek iyi değil.
Benim onlara yük olmamam için bu iş güzel oldu.

@cointurk

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70557.88
ETH 3560.83
USDT 1.00
SBD 4.75