Hayatın buna bağlıymışcasına korun. [Cointurk 19. Projesi] Black Panther #7921

in #cointurk7 years ago

Önceki makalem nedense onaylanmadı. Bende destek ekibinden olan @mrtt ile görüştüm tekrar yazmam istendi umarım beğenirsiniz.
Stres
Bir insanın güvende olmamasını hissettiği anda genellikle korku ve stres olur.
Ben İlk olarak şu örneği vermek istiyorum.
Her ne kadar çok çalışsanda düşük alacağını düşünmek.
Bu tehlikeli bir vaziyettir.
Ben bu durumda nefes alış-verişimi dengelerim ve sınavın ilk beş dakikasında hayal kurarım.

İkinci husus olan uykusuzluk (en nefret ettiğim andır.)
Ben bunla başa çıkamıyorum ama önerim var tabiki.

1=Gün içinde kendinizi yorun.
2=Uyumadan önce egzersiz gibi sporlar yapmayın.
3=Uyumadan 1-2 saat önce kitap okuyun.

Benim önerim bunlardır.

Üçüncü husus geç kalma stresi.
Özellikle büyük yerlerde yaşayan insanların trafik sıkıntısı olur.
Örnek. 1=İstanbul 2=Ankara 3=İzmir
Ben böyle şehirlerde yaşamıyorum ama okulun giriş zilinin çalmasına 15 dakika önce kalkarım acele ederim ama hiç geç kaldığım olmaz.
Benim bu konudaki hatam acelecilik.
15 dakika kalmışsa bile kalkın gerekenleri yapmanız yaklaşık olarak 7-8 dakika sürer.
Bu zamanın geri kalanı ile kısa yollardan okula ulaşınız.
Sakın gecikecem stresine girmeyin .

Genel olarak kötü şeylerden uzaklaşın.
Benim anlatacaklarım bu kadar zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkürler.
@cointurk

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62795.57
ETH 2581.60
USDT 1.00
SBD 2.74