Hobilerim [Cointurk 14. Projesi]steemCreated with Sketch.

in #cointurk6 years ago

Herkese merhaba arkadaşlar. Bir arkadaşımın tavsiyesi ile Steemit'e 1 hafta önce katıldım.İngilizce öğretmenliği ve tercümanlığı yapıyorum. İşimi severek yapıyorum fakat ekstra kazanç sağlamam da gerekiyor bazen aldığım maaş yeterli olmayabiliyor. Bu yüzden Steemit'in uygun bir fırsat olacağını düşündüm. Yaptığım işe hobi diyebilirim çünkü severek yapıyorum. (Öğrencilerimden bir kaçı)

Bu yaşıma kadar hep sporla ilgilendim ve 5 yaşından beri olarak düzenli spor yapmaktayım. Ağırlıklı olarak dövüş sporlarıyla uğraşmaktayım. Bodybuilding ile de ilgilenmekteyim.

Yeni yerler keşfetmeyi çok seviyorum. Haftasonları mı olabildiğince yeni bir yere gidip gezmeye ayırıyorum. Çünkü çok gezen çok bilir ve olayları yerinde görür. Yaparak yaşarak öğrenme şekli en iyi öğrenme şeklidir.

Motorsikletlerle çok ilgiliyim. Henüz bir motorum yok ama eğer buradan düzenli bir ek gelir elde edebilirsem en büyük hayalimi gerçekleştirip bir motoksiklet almak istiyorum. 

 Herkese çok teşekkür ediyorum. Umarım ki herkes burdan güzel gelirler elde etmeye başlar.Desteğimizi birbirimizden eksik etmeyelim. Beni okudugunuz ve oyladınız için teşekkür ederim beni de bu aileden biri olarak kabul etiginiz için sizede teşekkür ederim cointürk ailesi ve @kuşadası ailesi.

 Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım. 

Sort:  

Congratulations @alper35! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @alper35! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard Ranking update - A better rich list comparator
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70112.96
ETH 3549.99
USDT 1.00
SBD 4.71