Her Kitap Yeni Bir Dünya [Cointurk 14. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Kitaplar bir insan için ne anlam ifade edebilir bilmiyorum ama benim için her kitap yeni bir dünya yeni bir bakış açısı yeni insanlar yeni hayatlar yeni başlangıçlar ve yeni sonları ifade eder.Birçok kişi kitap okumanın insana kattığı şeylerden bahseder ben size bunları anlatmayacağım.Ne söylersem söyleyeyim okumak da okumamak da sizin kararınızdır.Beni kitap okumaya yönelten tek şey beni mutlu etmesi evet mutlu etmesi.Roman olsun kişisel gelişim olsun şiir kitapları olsun aklınıza gelebilecek bütün türden kitaplar okudum ve bunları bir amaçtan dolayı değil okumak beni mutlu ettiği için okudum.Kelime dağarcığım genişledi, birçok konuda bilgi sahibi oldum, hayatımdaki olaylara farklı bakış açısından bakabiliyorum ama emin olabilirsiniz bunlar olmasaydı bile ben okumaya devam ederdim çünkü okumayı seviyorum.Size küçük tavsiyem dinlemek dinlememek size kalmış eğer kitap okuyorsanız veya okumaya karar verirseniz kitap okurken beklentiniz olmadan okursanız ve kitap okumayı severseniz daha mutlu olabilirsiniz.Önümüzdeki zaman içinde okuduğum kitaplardan kitap tavsiyelerinde bulunmayı düşünüyorum ilginiz varsa beni takip edebilirsiniz.Yazımı okuyan herkese teşekkür ederim.
kütüphane.jpeg
-Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.

Sort:  

Which language it is ????

Turkish, If you have difficulty in translating, I can translate the text into English for you.

Thank you i really didn't understand.
Well try post in English because there is mostly people posting in English because English is international language and easily understand.

Congratulations @all-in-one-tr! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You got a First Reply
Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57497.94
ETH 3099.12
USDT 1.00
SBD 2.32