STEEMİT BANA NE KATTI [Cointurk 16.Projesi]

in #cointurk6 years ago

Screenshot_20180220-091510-01.jpeg

Gunaydin kocamannnnnnn steemit ailesi
Bugun sizlere veli nimetimiz olan steemitin hayatima kattiklarindan bahsedecegim

Evet arkadaslar steemit oncelikle bana surekli kendimi gelistirmem gundemi takip etmem icin beni iten bir araç görevi gordu diyebilirim

Cunku steemitte paylasiminizin deger kazanabilmesi icin herkese hitap etmesi lazim ki buda sizi konu arayisi icersine cekiyo ve cok yaratici degisik fikirler uretmks oluyorsunuz

Bu nedenle steemit bana arastirma yapmayi ogretti
Bunun yani sira steemit ile tanistiktan sonra birebir diyaloglarda cok ama cok daha iyi oldugumu anladim cunku herkesi analiz edip ona gore yazilar yazmalisiniz ki buda sizi bir sure sonra kisilik analizi bakimindan uzman biri yapiyor ister istemez

Steemitin en onemli ve kesinlikle atlanilmamasi gereken yönü ise maddi kazanc saglamasi evet arkadaslar belki bu sistemin balinalari kadar kazanmiyoruz ama azda olsa hatta cok azda olsa bir kazanc elde ediyoruz ki bu da steemitin bize kattiklarindan

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64724.80
ETH 3460.60
USDT 1.00
SBD 2.51