Yeni Katılan Üyeler [Cointurk 18. Projesi] aligurpinar#4539

in #cointurk6 years ago (edited)

Ben Ali Gürpinar,bunu baştan söylemeliyim ki Steemit benim hayatımın dönüm noktalarından birisidir diyebilirim.Gerçekten böylesine bir platformun ilk kullanıcıları olmak benim için çok heyecan verici.Çünkü henüz 700-800 bin üyesi var galiba bu platformun ve bende bunların arasındayım.İleride çok çok büyüyeceğini düşünüyorum.Çünkü sizler gibi bir çok proje yapıp üye çekmeye çalışanlar var faakt bizim gönlümüzde siz varsınız tabi ki :)

Bir şeyin eskilerinden olmak her zaman için iyi birşeydir.Rahatlık açısından olsun veya ileride sürekli bizim altımızda kişiler olacaktır ve daha popüler olacağımı düşünüyorum onlara göre yani ileride kazancımın daha da artacağını ve sürekli artaracak gideceğini düşünüyorum.Umarım düşündüğüm gibi olur ve olması için sizinde yardımlarınızla bu platform 3 kişiyi getirdim gönül isterdi ki daha fazla kişi getirebilmek ama üyelikler sorunlu ki sadece 3 kişinin ki onaylandı.

1- akif#0081 - @akifberkay

Gönlü güzel ve mesleğinde bir numara olan dövmeci arkadaşım

2- ismail#5722 @ismailmoral

Buranın kurdu olacağından hiç süphem yok ;)

3- kadircevik#9414 @kadirc

Eski iş arkadaşım ara sıra pikniğe gideriz onun burayı öğrenmesi biraz zaman alabilir haha :))

Resim Sahibi: https://steemit.com/@kusadasi

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66438.74
ETH 3268.32
USDT 1.00
SBD 4.39