Steem Cok Değerlenecek [Cointurk 23. Projesi] aligurpinar#4539

in #cointurk6 years ago


Görsel Kaynağı

Steem biriktirmek geleceğimiz için çok önemli diyebilirim çünkü Steemin ileride çok çok güzel yerlere geleceğini düşünüyorum.Şuan ki değerinin 10-20 katı olabileceğini düşünüyorum.Bu yüzden bende Steem biriktirmek istiyorum fakat buradan fazla para kazanamıyorum ki Steem alabileyim.Bu yüzden sadece elimdeki Steemleri tutuyorum onlar da zaten oy gücümden olan Steemler,yaklaşık 5 Steemim falan var suan için.

Umarım daha fazla kazanıp daha çok Steem yapabilirim bunun için ileride çalışmalara başlayacağım kafamda güzel planlar var.Şu an için elimdeki Steem Dollarsları tutuyorum yaklaşık 20 SBD falan var bunları Steem'e çevirmiyorum çünkü henüz buradan daha para kazanabilmiş değilim,SBD yükseldiğinde ihtiyacım olanı bozdurup daha sonra artık hep Steem'e yatırım yapmayı düşünüyorum.



Görsel Kaynağı

Power UP yapmanın önemi ise çok büyük.İleride ki projelerimden yani planlarımdan biri de her kazandığım SBD'yi Power Up yaparak Steem'e dönüştürmeyi planlıyorum,bu şekilde hem Steeme yatırım yapmış olacağım hemde Power Up yaparak oy gücümü yükselteceğim.Belki yıllar geçebilir ama 1000 SP hedefim var,bunu gerçekleştirene kadar sürekli olarak Power Up yaparak daha sonra her ay kendi kendime belli bir miktar kazandırmayı hedefliyorum.

Power UP yapmayı size de tavsiye ederim,oy gücünüzü arttırarak buradan sürekli bir gelir elde edebilirsiniz.Biraz geliriniz az olabilir ama sürekli olacak ve sürekli artan bir şekilde gelişeceksiniz.Bu sayede kendi itibar puanını yükselteceksiniz ve belirli bir miktar sürekli geliriniz olacak.



Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60844.65
ETH 2995.69
USDT 1.00
SBD 3.88