[Cointurk 8. Projesi] Bitcoin Alınmasına Dair Birkaç Öneri

in #cointurk7 years ago

408F877E-4F03-4FEE-BDF6-B57A8A5DDA4C.jpeg

Merhaba arkadaşlar. Bitcoin artık herkesin malumu ve @kusadasi ekibinin başlattığı proje kapsamında kendi görüşlerimi aktarmak istiyorum. Öncelikle @kusadasi ekibinin projeleri ve amaçlarına biraz değinmek istiyorum ki yazının hangi sebeple yazıldığı konusunda eksik bir nokta bırakmayalım. Kurdukları Cryptocurrency marketini geliştirmek ve dünyaya duyurmak amacıyla Türk kullanıcıların katılacağı ve bu sayede yazı yazanların bir kazanç elde edebileceği, gündem konuları ile ilgili bilgiler içeren projeler oluşturuyorlar ve yazıları da tek tek oylayarak emek verenlere bir karşılık sunmaktadırlar. Ben şahsım adına bu projelerini destekliyor ve her projeye katılmaya özen gösteriyorum. Sizlerin de katılmasını, destek vermesini önererek yazıma geçiyorum.
Neden Bitcoin alınır ya da Bitcoin’i seçmek için ne gibi gerekçelere sahibiz bunlarla başlayalım. Artık hepimiz biliyoruz ki gelişen teknoloji ile birlikte hayatımız da şekilleniyor ve günlük, siyasi, ekonomik, askeri hatta hemen her alanda teknoloji ile endeksli ve ona uyum sağlayan bir gelişim görünmekte. Bütün bu gelişmeler ışığında yeni paraların, yeni ödeme yöntemlerinin gelmesi de kaçılmaz oluyor doğal olarak. Bir zamanlar kredi kartı ile ödeme imkanının olmadığı zamanlar da gördük ki bu dönem henüz yaşı genç olan bizler için de çok uzak bir dönem değil. Dolar veya Euro’nun küresel para birimi olması da nasıl zaman içinde olduysa Bitcoin’in de gelecek günlerde yeni küresel para birimi olması gayet ihtimal dahilinde. Bir zamanlar takas sistemi yerine gelen (Lidyalılar sayesinde) para ile ödeme sistemi gibi gelecekte yeni bir ödeme yöntemi oluşturulması ve bunun olması durumunda şüphesiz Bitcoin’in (dijital para birimleri içerisinde) devrimin habercisi olduğunu söylemek gayet açıktır. Neden Bitcoin diyorsanız da mevzubahis ödeme sisteminin yani Blockchain teknolojisinin öncüsü ve an itibariyle bu ortamda diğer coinlerin lideri olması bir fikir oluşturabilir kanımca. Bununla birlikte
yatırımcılar Bitcoin’in yeni altın olacağı yönünde eleştiriler getirirken Bitcoin, ana akım medya kuruluşlarının haberlerinde çok daha fazla yer alıyor artık. Bitcoin’in değeri hükümetler tarafından belirlenmiyor ve bu yönüyle de altına benzetilmesi gibi bir durum söz konusu. Birçok piyasa oyuncusu ve finans uzmanı Bitcoin’e güvenle bakarken ana akım yatırımcılar ve girişimciler de Bitcoin’i ve onunla birlikte diğer kripto paraları geçerli, aynı zamanda kullanışlı bir varlık sınıfı olarak görmeye başladılar. Madencilik ile çıkarılabilecek Bitcoin sayısı sınırlı olduğundan (21 milyon) ve en erken 2040’a kadar yeni token çıkarılamayacağının bilinmesi Bitcoin’i, değeri zamanla artan deflasyonal bir para birimi statüsüne sokuyor. Bu gibi olumlu gelişmeler takdir edersiniz ki Bitcoin’in neden tercih edilmesi gerektiğine işaret ediyor. Tabi yatırımcıların kısa süre içinde ciddi bir kazanç elde etme amacını gütmemesi de önemli bir husustur. Bitcoin ve diğer coinlerin zaman içinde dalgalanmalar yaşadığını hepimiz görüyoruz. Ama her seferinde de bir önceki rekorunu kırarak daha yüksek değerlere de ulaştığını hatırda tutmak gerekli. Uzun vadede (1-3 yıl) kesinlike kar ettirecek ve ilerleyen zamanlarda bahsi geçen devrim gerçekleşirse yatırım yapan her bir yatırımcının ciddi kazanımları olacağı kanaatindeyim. Ben bugüne kadar küçük miktarlarla birkaç işlem gerçekleştirebilme şansı buldum ve küçük miktarlara rağmen biraz piyasa takibi ile kar elde ettim. Zamanın şartları ve gelişen durumlar ışığında elime geçen kaynaklarla da yatırım yapmaya devam edeceğim. Bunun bir sebebi de geçmişte (rahatça 2-3 Bitcoin alabileceğim zamanlar) fazla üzerinde durmadan olumsuz karar alıp yatırım yapmaktan kaçınmamdır. O zamanlar biraz inceleyip yatırım yapmış olsaydım belki de bugün bu yazıda sizlere kazananlardan biri de benim diyebilirdim. Evet o tren kaçtı ama hala yola çıkma şansım var ve daha meşakkatli de olsa bunu göze almak gerektiğini düşünüyorum. Bu yüzden ben Bitcoin piyasasını takip etmeye ve fırsat buldukça da yatırım yapmaya devam edeceğim. Sizlerin de bu konuda düşünceleriniz varsa peşinden gitmenizi, ilerde keşke demek yerine iyi ki demenin vereceği zevki ve kazancı görmenizi tavsiye ederek yazımı noktalıyorum. Kendi çapımda bildiklerimi aktarmaya, elimden geldiğince yardımcı olmaya çalıştım. Okuduğunuz için teşekkürler, başka projelerde görüşmek üzere. Herkese iyi günler, bol kazançlar.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 60582.22
ETH 2368.10
USDT 1.00
SBD 2.65