Nice to meet you steemit [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Steemitle tanışmam arkadaşlarım vasıtasıyla oldu. Steemit platformuna adepte olmam biraz zamanımı aldı ki bundan 12 yıl önce facebook’a adapte olurken de bu kadar zaman kaybetmiştim.
Kullanılan etiketler sayesinde ilgi alanlarımda yapılan paylaşımları takip edebiliyor ve paylaşım yapabiliyorum. Steemiti diğer sosyal ağlardan ayıran en önemli özelliklerden biri de paylaşım yaparken kazanç sağlayabilmek.
jhfdı.PNG
“Değişmeyen tek şey değişimin kendisidir” diyor Herakleitos çok doğru diyor Kağıt para devrini sona erdirecek olan Blockchain sistemi ve altkoinler ile steemit sayesinde tanıştım,Eğlenerek öğrenerek kazanç sağlayabildiğim bir platform oluşundan dolayı steemiti gerçekten takdir ediyorum ve yatırımımı steemit’e yapıyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59527.28
ETH 2462.24
USDT 1.00
SBD 2.49