Steemin[Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk7 years ago

   Evet arkadaşlar Steemit'in bana ne kattı dersek; Steemit'i bundan yaklaşık 4-5 ay önce bi arkadaşım aracılığıyla öğrendim. Bana ilk başta kısaca böyle böyle bir site var içerik üretip para kazanıyorsun vs. dedi. Bende duyduğum an hemen başlayamasamda yakın zamanda start aldım. Daha çok yeniyim ama şimdiden belli başlı değişikliklere olumlu yönde etki sağlamaya başladı.

 Peki bana ne kazandırdı ?

  • Yeni arkadaşlıklar.
  • Özgün içerik üretilme yada bu konu hakkında eskisinden  daha iyi durumda olabilme.
  • Sosyal medya platformlarında daha az zaman geçiriyorum vaktimin büyük kısmı Steemit'de geçmekte.
  • İngilizcemi geliştirmemde belli ölçüde katkı sağlıyor.
  • Bilgi sahibi olmadığım konularda bilgilenme, bilgi sahibi olduğum konularda da kendimi geliştirmek.
  • Kripto paralar hakkında daha fazla bilgi sahibi oldum.
  • Ayrıca çok büyük paralar olmasada öğrenci olduğum için belli bir harçlık kazanma imkanı.

  Daha yeni olduğum için daha farklı tecrübeler edinememiş olabilirim fakat zamanla bende bunlardan payımı alacağımdır :)

Sort:  

Congratulations, you were selected for a random upvote! Follow @resteemy and upvote this post to increase your chance of being upvoted again!
Read more about @resteemy here.

Congratulations @alcaligenes! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @alcaligenes! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59155.91
ETH 2515.65
USDT 1.00
SBD 2.47