Hayvanları neden seviyorum? [Cointurk 20. Projesi] @albertoi

in #cointurk7 years ago

Hayvanları neden seviyorum?
Hayvanlar bana yalan söylemez, beni zor durumda bırakmaz,
dedikodumu yapmaz,arkamdan konuşup yüzüme gülmez,
iş hayatında arkamdan kuyumu kazmaz, kendisine zarar
gelmedikçe bana zarar vermez, bütün dertlerini anlatıp benim
derdimi dinlememezlik yapmaz, gereksiz kıskançlıklar yapmaz,
iyi günümde yanımda olup,zor günümde terketmez, ...

tekircik 2.png

Ve daha çok sebep sayabilirim ama hepimiz hayat tecrübemizle
az çok biliriz zaten. Hayvanları çok sevdiğim için onların önünden
yemeklerini sularını eksik etmiyorum.

tekir kedi.png

Sort:  

Kendi kullanıcınızı ve fotoğrafın size ait olduğunu kanıtlamanız gerekmektedir. Kanıtlamak için discord destek ekibi ile iletişime geçiniz..

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63592.23
ETH 2551.58
USDT 1.00
SBD 2.75