İyi Günler Steemit [Cointurk 18. Projesi] akif#0081

in #cointurk6 years ago

Merhaba iyi günler steemit

Buraya @aligurpinar kişisinin sayesinde katıldım bunu belirtmek zorunluymuş.

İsmim Akif Berkay,24 yaşındayım ve mesleğim dövmecilik.Dövmeciyim bir tane dövme dükkanım var ve geçimimi oradan sağlıyorum.Ali abiyi eskilerden tanıtırım cocukluğumdan beri.

Dövmecilik yani tattooculuk yapıyorum ve bu işi aslında tabi ki para kazanmak amaçlı ama asıl olarak hobim var yani.Hem çizip hemde yapmayı seviyorum kısacası bu işten güzel parada kazanıyorum yani belli olmuyor biri geliyor kolunu kaplattırıyor biri geliyor küçücük birşeyler yaptırıyor sabit bir kazancım yok ama şükür geçiniyorum.Geçtiğimiz aylarda evlendim.Henüz cocuğum yok ve yakın zamanda düşünmüyoruz eşimle beraber.Biraz daha zamanın geçmesini bekliyoruz.



Yaptığım bazı dövmeleri buraya ekliyorum aslında binlerce var ama yeni olduğum için resim eklemekte falan biraz zorluk çekiyorum o yüzden iki tane ekliyorum şimdilik buraya ilerleyen zamanlarda devamını da eklerim.






Bu ve bunun gibi binlercesi var fakat dediğim gibi devamını yani sürekli olarak ileride yazılarımda paylaşmayı düşünüyorum,yaşadığım yerde tanınan ve seçilen bir dövmeci olduğum için bu zamana kadar binlerce arkadaşa yaptım.

Sort:  

dükkan nerde?

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.14
JST 0.028
BTC 59295.75
ETH 2607.30
USDT 1.00
SBD 2.41