Stresim ve Ben :)) [Cointurk 19. Projesi] [akbekiroglu#5937]

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar herkes gibi benimde hayatımda stresli dönemlerim oluyor maalesef, zorlu hayat koşullarında yoğun bir koşturmacanın içindeysek hele stres yapmamamız mümkün değil. Stresle başa çıkmamın en güzel yolu beni strese sokacak şeylerden uzak durmaya çalışmamdır. Ama gel gör ki bu da her zaman işe yarayan bir yöntem değil maalesef. Ben ne kadar uzak durmaya çalışsamda stres gelip beni buluyor sağolsun, hiç özletmiyor kendisini.
Stresli olduğumuz anlarda derin bir nefes alıp kendi oto kontrolümüzü sağlamamız gerekiyor. Bu gerçekten çok önemli çünkü eğer kontrolümüzü kaybedersek istemediğimiz sonuçları olabilir. Belki o an için ortamdan uzaklaşmak kendimizi rahatlatacak birşeyler bulmamız gerekebilir.
DXDqd4kU8AIFpXI.jpg
Madde madde saymak gerekirse benim yaptığım şeyler ;
Spor yapmak. Ne demişler sağlam kafa sağlam vücutta bulunur.
Olabildiğinde ailemle vakit geçirmek. İnsanın sevdikleri ile vakit geçirmesinden daha güzel ve rahatlatıcı ne olabilir ki.
Arkadaşlarımla vakit geçirmek. Halk arasında goy goy dediğimiz muhabeti yaparak kafamı boşaltıyorum. Kafa dengi arkadaşlarınız varsa eğer insan gerçekten rahatlıyor o sıkıntı ve stresli kafa yapısından uzaklaşıyorsunuz
Ve diğer bir cointürk projesinde de anlattığım en sevdiğim uğraşım motosiklet kullanmak.
Evet ben bunları yapınca stresim azalıyor deşarj ve motive oluyorum kendimi iyi hissediyorum.

Belki biraz kısa oldu ama net bir şekilde anlattığımı düşünüyorum. Umarım beğenirsniz. Bundan sonraki konu elimizdeki stemlerimizi nasıl değerlendirdiğimiz konusunda olabilir. Yatırım mı yapıyorum yoksa harcıyor muyuz?

Sort:  

Postunuzda Projemizin 5. kurala uyulmamıştır. Düzelttikten sonra Discord üzerinden destek ekibi ile iletişime geçiniz.

İlgilenildi.

Congratulations @akbekiroglu! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @akbekiroglu! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67551.75
ETH 3252.54
USDT 1.00
SBD 2.65