Steem'den Önce ve Sonra [Cointurk 16.Projesi]

in #cointurk6 years ago

Merhaba arkadaşlar aslında ilk önce steemitten önce ne yaptığımı anlatayım ki steemitten sonra hayatımda neler değiştiğini daha kolay anlatabileyim.
Sosyal medya ile çok haşır neşir birisi değilimdir aslında, aktif olarak kullandığım tweettir vardır sadece o da genel olarak bilgi edinmek ve gündemi takip etmek amaçlıdır. Bu yüzden steemitten önce daha çok üretmek yerine okumak bilgi edinmek yapılanları görmek amacı ile kullanıyordum internet ortamını. Steemit 'i ilk olarak arkadaş çevremden öğrendiğim de pek de ilgilenmemiştim daha çok hayal ürünü ya da benim üretebileceğim şeylerden birşey elde etmemim mümkün olmayacağını düşündüm. Fakat baktım arkadaşlarım içerik üretiyorlar ve bunun karşılığını bir şekilde alıyorlar. Bu şevk ve gaz ile bende giriş yaptım. İlk başlarda istediğim gibi olmadı hala da olduğu söylenemez son dönemde geçerken kaliteli bişeyler üretmeden emek ve zaman harcamadan ilerlemek pekte mümkün değil. Bu bizim gibi yeni başlayanlar için zor bir durum olsada bu mecrayı ciddiye alıp ilerlemek isteyenler için aslında ileriye dönük güzel bir durum.
Steemit ile tanıştıktan sonra ve yukarıda belirttiğim şeylerin farkına varınca bende artık kaliteli ve güzel şeyler yapmaya özen gösteriyorum. Steemit işte hayatımda bu noktada değişiklik yaptı, artık bir post atarken iyi bir araştırma yapıyorum yaparken de öğreniyorum emek veriyorum ve ortaya güzel birşey çıkınca insan ister istemez mutlu oluyor karşılığını alsın veya almasın :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67334.81
ETH 3235.43
USDT 1.00
SBD 2.64