Hobimlerim ve Ben + [Cointurk 14. Projesi] | busysteemCreated with Sketch.

in #cointurk6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar,
@kusadasi nin 14. projesinde hobilerinizi tanıan bir yazı yazmamızı istiyor. Bu bağlamda
"Nedir hobi?" sorusuna yanıt ararsak;
Hobi yapılması zorunlu olmayan, kişiye keyif veren, eğlenceli anlar geçirmesini sağlayan her türlü aktiviteye verilen genel bir isimdir.


| Bana yaparken en çok keyif veren ilk şey geleneksel bir halk çalıgısı olan "bağlama" çalmak. Bağlamayı elime alınca sanki bütün dertlerim sıkıntılarım bir anda uçup gidiyor, bütün stresimden kurtuluyorum.


| Yaparken daha doğrusu oynerken aşırı derece hoşlandığım bir diğer hobim ise "satranç" oynamak. O hamleleri yaparken ki heyecan hele de dişli bir rakip varsa karşıda..

satranç.jpg


| Daha yazacak birçok hobim var ama son olarak şunu yazmadan hobilerim konusunu bitiremem: Bisiklete binmek... Hani rüzgarı suratında hissedersin ya sıcak yaz günlerinde seni serinletir ya. Tadına doyulmaz.

bis2.jpg


Bu yazıdan gelecek tüm kazancın Power Up yapılması için reward bölümünü "Power Up 100%" olarak ayarladım.
Destekleriniz için çok teşekkürler @kusadasi

follow @agememnon

Sort:  

Hep bağlama çalmak istedim ama yapamadım 🙄 ama dinlemesi çok zevkli .Elinize sağlık 🙂

Biraz uğraşınca olmayacak şey değil bence

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58006.10
ETH 3098.72
USDT 1.00
SBD 2.43