Steem İle Tanışmam [Cointurk 12. Projesi]

in #cointurk6 years ago

Ben de bazlarımız gibi kendi ile ilgili yazı yazarken zorlananlardanım. İnsanın kendini anlatırken abartmayı sevdiğini düşünenlerdinim. Ama kısaca anlatmaya çalışayım.kisiselverilerinkorunmasi.jpg
Doğma büyüme İzmir'li sonradan Antalya'lıyım. İstanbul Üniversitesi Radyo-TV bölümünü bitirdikten sonra, Dokuz Eylül Üniversitesi Sinema-TV bölümünü yarım bırakıp, Anadolu Üniversitesi İşletme bölümünden mezun oldum. İşim gereği sivil toplum kuruluşlarının yapmış oldukları etkinlik ve projeleri takip ediyorum.IMG-20180112-WA0002.jpg
Steem ile arkadaşım (@sinanabi) vasıtası ile tanıştım. Bana uzak bir alan olmasına rağmen anlattıkları ve öğrettikleri ile işte buradayım. Umarım hep birlikte bolca eğleniriz. :)
Bu arada unutmadan ekleyim: Bu projeden gelir elde edersem kazancımı Power up yapacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64320.07
ETH 3154.23
USDT 1.00
SBD 4.34