adnann#0378 [Cointurk 19. Projesi] Stress Stress..

in #cointurk6 years ago

Bir sonraki proje aktivitelerimiz ve hobilerimiz olabilir.

Başımızın belası şu strese herkes bir yöntem buluyor. Benim birkaç yöntemim var. Bunlardan biri bitkisel çözümler. Benim en başarılı bulduğum bitkisel serum sarıkız çayı özel memleketten getirtiyorum. Çok başarılı olduğu konusunda iddiaalıyım.
Bu çayın görüntüsü
sarıkız-çayı.jpg

Bu çay dağların 1500 metre rakım ve üstünde bulunmaktadır. Çok şifaalı olduğu söyleniyor. Sadece strese değil birçk şeye iyi geliyor. Soğuk algınlığı, antimikrobiyel, uyarıcı ve güçlendirici etkileride azımsanmayacak boyutta.
Bir diğer stres atma yöntemimde bilgisayar başında boş boş takılmak. Öyle sitelerden sitelere girip kafamı dağıtıyorum sevgili cointurk ailesi. Steemittede çok üretken şeyler görüyorum ilgimi çekiyor kafam dağılıyor.
Şu sıralar yeni stres atma hobim bisiklet. Yeni aldım, yeniyim bu alanda. Ama kendimi geliştireceğimi düşünüyorum. Günlük kilometre sayım artmakta. Hayalim uzun bir tur yapmak, ege akdenizi boydan boya gezip konaklamayıda çadırda sağlamak.
Yukarıda yazdıklarım beni çok rahatlatıyor. Arada memlekete gidip ailemle vakit geçirmekte beni çok huzura erdiriyor. Memlekette eski dostlarımla boş boş okey oynamak bile o kadar iyi geliyor ki anlatamam.

Bu projeyi çok geç farkettim umarım zamanı geçmemiştir. Sizlerin paylaşımlarını okuyorum, ilgimi çeken birçok stres atma methodları gördüm, bunları bize kazandırdığın için sağol @kusadasi.

Sort:  

Congratulations @adnann! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @adnann! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58440.50
ETH 2618.70
USDT 1.00
SBD 2.39