Steemit Öncesi Ve Sonrası [Cointurk 16. Projesi]

in #cointurk7 years ago

Merhaba. Bu yazımda Cointurk 16. Projesi kapsamında Steemit'in hayatıma etkilerinden bahsedeceğim.

Başta, Steemit'i bir sosyal medya platformu kabul ederek bu yazıyı yapacağımı belirteyim.

Öncelikle şunları söylemeliyim. Steemit'ten önce de iyi bir sosyal medya takipçisi idim. Ancak dediğim gibi sadece iyi bir takipçi idim. Buna sosyal medya tüketicisi de diyebiliriz. Herhangi bir içerik uretmek gibi ne bir derdim vardi ne de bir isteğim.

Ancak Steemit ile tanıştıktan sonra bu durum steemit için değişti. Tabi bunda hem maddi hemde başka nedenler etkili oldu. Steemit'in özgün içerik üreticilerine para kazandırması önemli bir etkendi. Bunun yanında, diğer takip ettiğim sosyal medya sitelerinden farkli bir ortam buldum burada. Herkes özgün ve kaliteli içerikler üretmeye çalışıyor herkes bir şeyler öğretmeye çalışıyordu. Bende bu yolu takip etmek istedim.

Steemit'in bana katkılarını şöyle sıralayabilirim.

Steem ve steem dollar hakkında bilgi sahibi oldum.

Kriptopara piyasasını daha iyi anlamaya başladım.

Daha önce hiç duymadığım bir çok kriptopara öğrendim.

Blok yazmanın, kendime ait bir şeyler üretmenin tadına vardım.

Diğer sosyal medya platformlarında bulamayacağım birçok şey öğrendim.

Not: Bu platformda daha çok şeye ulaşabilmem için destek ve yorumlarınızı bekliyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63004.58
ETH 2548.62
USDT 1.00
SBD 2.81