Mój pierwszy dzień - Teoria Byków - Strategia auto-wzrostu osobowości i samoświadomości. 1/100

in #coaching6 years ago

Witam,

Doszedłem do momentu w soim życiu , w którym wszyscy wielcy przewodnicy duchowi, specjaliści od samorozwoju tudzież inne coachingi już przerobiłem. Z różnymi efektami . Dlatego będzie to pierwszy kabaretowy Blog o samorozwoju !

Na co dzień mieszkam za granicą jest więc to szansa na uchwycenie jeszcze kontaktu z językiem w takiej ciągle nowoczesnej formie. I z ludźmi. Z innymi cząstkami tej uniwersalistycznej świadomości , w której jesteśmy zanurzeni.

Teoria Byków , po krótce :

Dołączasz do społeczności świadomej własnego istnienia i wpływu na otaczający Cię świat. Na to co spotyka Cię każdego Dnia. Jesteś świadom prostego Faktu - Twoje reakcje na otoczenie mają znaczenie - głównie dla Ciebie. I Dobrze. Wybieraj więc takie reakcje które są korzystne - jak najbardziej korzystne dla twojego rganizmu, psychiki, relacji , finansów, dobrobytu.

Jesteś jak pojedynczy gracz na giełdzie walut , który ze swoimi stu dolarami postanawia zrobić miliony. Jednocześnie zdajesz sobie sprawę , że musiałbyś ZA KAŻDYM RAZEM kupić za te 100 dolarów jakąś walutę , która przyniesie chwilowy zysk, sprzedać i dopiero ponownie wtedy dokonać kolejnej genialnej transakcji, i kolejnej i tak przez calutki dzionek. Jednakże hipotetycznie jest to możliwe. Wystarczy podążać za najwyżej korzystnym dostępnym w danym momencie trendem. Wtedy urośnie twój portfel . Inwestycja się zwróci. Urośniesz TY.
Rozpoczynając dzień zainwestowałem w :

  1. Ciszę - nie rozmawiając z nikim w domu bez potrzeby.
  2. Higienę i wygląd.
  3. Muzykę przy kawie.
  4. 1 kawę i 3 papierosy.
  5. yerba Mate - zabawę z dziećmi.
  6. Zarejestrowałem się na 3 nowych stronach internetowych .
  7. Zapisałem się do fizjoterapeuty na sobotę.
  8. Krótką Modlitwę
  9. Zdowe śniadanko.
  10. Cwiczenia i kontakt z moimi zwierzętami (pies, papuga, rybki)

Nie inwestowałem energii między innymi w :

  • narzekanie
  • mięso na śniadanie
  • kwaśne kawuchy pół litrowe z dolewkami
  • kłótnie i spory
  • lęki , liczenie pieniędzy, natłok myśli
  • spanie do późna
  • nerwowość
  • EGO

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 62134.65
ETH 3418.09
USDT 1.00
SBD 2.51