You are viewing a single comment's thread from:

RE: 文憑試 英文聆聽與綜合 DSE English listening and integrated tasks

in #cn7 years ago

你覺得考試好易啊?
早知早幾年識你啦,代我去考啊😂😂

Sort:  

比起學校嗰d容易😂😂不過當然la我唔係aim 5** 咁高 覺得有5應該唔難啫

哈哈😂😂我考果時好似系CE同AL,你地好幸福啊,考一次就可入大學~
數學系咪月尾考啊?

數學聽日考☠️ 都唔明點解要排到咁密
同埋一次定生死都有好有唔好既😂

明天考~我媽咪又話月尾,佢真系傻左~
一次過好過分兩次啊,分兩次特別緊張呢😂😂

Hmmm 咁又係 要我考兩次真係死比你睇😂😂

細佬,所以你好幸福架啦~
想當年F5 out一班人,F7就入大學,真系好慘架,衰一次就只能轉校或唔讀~
明天數學要加油啊~考完放上來看看,讓我知道你考成點啊~🙇🏼‍♀🙇🏼‍♀

我都想放份卷既內容上黎😂不過好似會侵犯版權... 所以都係講下感想la 😂 可能可以婉轉咁講幾題特別難既...?

唔系啊?上次通識你都好似~~~~~放左幾個題目上來啊
數學有無信心啊?

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65395.33
ETH 2611.94
USDT 1.00
SBD 2.67