Sort:  

哈哈哈哈哈。。。。

Posted using Partiko Android

倖存喞 Bongo 。當年偷得好嚴重,因為波箱好適合用黎改裝跑街。

Posted using Partiko Android

我曾经亦玩过改装,
只係改装少少
比如排气管嘅中鼓,
或者加一条十尺长嘅天线

Posted using Partiko Android

bongo係咩嚟嘅?

Posted using Partiko Android

你圖裡面喞福特 econovan 。車身係留用萬事達喞 Bongo 。所以,一見到即刻叫出口😂

Posted using Partiko Android

我之前嗰部
就係bongo
我真心觉得唔适合载货
一年最少大整几次

Posted using Partiko Android

同福特係同一架車黎喞。日本福特被萬事達買咗之後就一直用萬事達車打東南亞市場。

Posted using Partiko Android

因为万事达货车避震系统太过软,
我的载货量又挺大的,
所以有这种体会,
万事达货车载人倒是挺舒服的。

Posted using Partiko Android

真係一樣喞😂😂😂 你可能買咗部二手喞萊嘢😂

Posted using Partiko Android


我记得啦
就係万事达

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60784.40
ETH 2633.51
USDT 1.00
SBD 2.61