The Diary Game : 12/04/2022 : Ania's Birthday

in #club752 years ago

Ані, яка евакуювалася з чоловіком і котом в квартиру моєї подруги дитинства, раптом стукнуло 31. Вона теж Овен, моя найкраща коліжанка в плані подорожей, моя вогняна подружка, adventure seeker😊 Рада, що ми сьогодні в одному місті, і я змогла привітати її з Днем народження.

Зараз такий час, що дарувати щось непотрібне – не ок. Тому я презентувала їй конвертик з USD😏 І букет бордових махрових тюльпанів.

20220413_151432.jpg

Я дуже люблю робити людям подарунки, і завжди досліджую, що подарувати. Щоб не промазати. І таки промазую рідко. Цього разу в соточку – Аня була дуже рада. Навіть зізналася, що напередні "замовляла" тюльпани своєму чоловіку, але він проігнорував "натяк".

20220413_152120.jpg

Аня запросила на вечерю на суботу, тоді вже посидимо, вип'ємо щось за її здоров'я. А вчора тільки влаштували собі довгу-довгу прогулянку містом і недовгі посиденьки в кав'ярні.

Колега написала мені ось що:
Screenshot_20220410-180826_Telegram.jpg
Збірка казок, де є моя казка про Кицю, є навіть у дитячій бібліотеці в Польщі!😌☀️ І у них вдома, в селі на Хмельниччині

Ввечері ми дивилися фільм українського режисера Тимура Ященка про оборону морського тральщика "Черкаси", заблокованого російськими військами у березні 2014 року під час анексії Криму. Це реалістична картина, показує занедбаність українського флоту в 2014 році, зрадників серед військових та підступність і наглість російських загарбників. Коротше, фільм без прикрас. Григорій сказав, що не вистачило динаміки, але я і не чекала на голлівудський блокбастер: це радше філософський фільм, "на подумати".

Завтра буде знову робота, яку я ненавиджу... А саме – написання статті-некрологу про колегу з нашої мережі торгових центрів. Цього разу для 24-річного Андрія з Дніпра. Хлопцю ще б жити і жити... В 24 роки я тільки пережила перше взаємне кохання (але бути разом не вийшло) і закохалася вдруге (цього разу в аб'юзера). В 24 роки я тільки знайшла більш-менш нормальну роботу, на якій протрималася більше кількох місяців. В 24 роки я тільки почала свою колекцію відвіданих країн... Це не вік, щоб помирати. Це вік, щоб починати. Але росіяни вирішили інакше, і вбили Андрія Бреславцева. RIP, Андрію. За тебе та за десятки тисяч вбитих і закатованих ворогам буде відплачено. Так, так, вам буде відпрачено, прихильники терористичного фашистського режиму путіна. Вам, уроди, які читають і вишукують серед моїх рядків біль і слабкість, щоб підживити свою чорну душу. Вам, вбивці. Вам, ґвалтівники. Вам, мародери. Слава Україні!

Sort:  

Передавайте вітання!)

Чудова фотка на прев'ю!)

дякую!))) за нагоди передам!

Які гарні квіти. Я теж хочу таку книжечку де є ваша казка про кицю.

Повернуся до Києва, пошукаю, де вони ще є, подарую, якщо знайду!☀️

Колезі вітання, тюльпани 🔥

дякусі))) то подружка, колєжанка - то з польською подрега)))

Congratulations, your post has been upvoted by @scilwa, which is a curating account for @R2cornell's Discord Community. We can also be found on our hive community & peakd as well as on my Discord Server

Manually curated by @abiga554
r2cornell_curation_banner.png

Felicitaciones, su publication ha sido votado por @scilwa. También puedo ser encontrado en nuestra comunidad de colmena y Peakd así como en mi servidor de discordia

У вас с Аней милая улыбка ))

It's just me, without Ania :)

Oh I thought he was there ))

Povero ragazzo... l'età di mio figlio.

I wish him happy life ☀️

Хлопця дуже жалко, але бідних батьків у сто разів більше... Не стало їх опори і надії.... Світла Пам'ять Андрію!!!
А подрузі вітання! Хай живе сто років в МИРНІЙ УКРАЇНІ!!!

дякую, дорога Валентино!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63248.94
ETH 2576.33
USDT 1.00
SBD 2.85