KAYNAK SU

in #club1002 years ago

Iyi akşamlar Arkadaşlar,
bugün Anneler günü nedeniyle bütün eli öpülesi Annelerin, Anneler günü kutlu olsun.
Bugün bende Anneme gittim ve elini öptüm, Anneler gününü kutladım, çiçek kokan Anneye ne alınır tabii ki çiçek bizde çoluk çocuk elimiz çiçek dolu gittik el öptük.
Ordan da ailemi gezdirme amacıyla Konacıga gittik.
Daga çıktık, Arkadaşlar şayet hep daga çıkıyor bu derseniz dogadan daha güzel birşey varmı ?
Yalnız bu defa başka bir yöne gittik, orda tesadüfen çok güzel bir çeşmeyle karşılaştık Dagdan kaynak su akıyordu bu kaynak suyuda degerlendiriyorlar, içme suyu ve çok lezetli ama müthiş soguk.

IMG-20220508-WA0017.jpg

Bu su buz gibi tertemiz elimi atıp yüzümü yikadım yüzüme içime ferahlık geldi.
Dagdan gelen bu suyu degerlendirmelerine çok sevindim.
Bir dahaki gelişimde şişe getirecem analiz edilmiş içilir bu su.
Şimdi derseniz bu dagdan gelen su tam olarak nerden çikiyor öyle bildiginiz gibi akmıyor gördügümde öyle bir şaşırdım ki anlataması güç gerçekten görmek lazım.

IMG-20220508-WA0018.jpg

Ilk resimde gördügünüz bu kaynak içilebilen su dagdan geliyor ama agacın kökünden akıyor resimde ne yazık ki sanırım pek belirgin degil.
Dagdan gelen su yolunu bulmuş ve agacın kökünden akıyor, resime dikkat ederseniz su orda hata birikmiş.

IMG-20220508-WA0019.jpg

Resmi büyütürseniz belirgin su.
Tam olarak agacın kökünden akıyor agacın dibinde ufak bir göl gibi olmuş o akan suyun ordan boru takilmiş ve su durmaksızın ordan akıyor yerliler bunu içme suyu olarak kullanıyorlar.
Tesadüfen gördük ordaki yerlilere sorduk içme suyu olarak kullandıklarını söyledıler, gerçekten bunu önceden bilseydim beraberimde bir kaç şişe alır doldururdum, bugünde öyle dogadan gelen güzel bir olaya şahit olduk.

IMG-20220508-WA0020.jpg

Birdaha yolum oraya düşerse mutlaka su doldurabilecegim bir kap yada şişe götürecegim beraber, yada bidonmu götürsem😀 bidonda dagdan inişte biraz taşınması zor olur bir kaç şişe yeterlı kılar.

Günüm bugün ailece gezmekle geçti, bu güzelim manzarayla karşılaştık, ordan eve gittik şimdi size bu postu hazırlıyorum, şimdi dinlenme zamanı, yarin yine iş başı, yorgun argın gidilmez işe, dinlenme zamanı.

Yazımı okudugunuz içi teşekkür ederim.
Resimler bana ait.

Sort:  

Çok güzelmiş.
Doğamız cömert ama maalesef koruyamıyoruz.

Evet, ne yazik ki öyle.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63079.17
ETH 3466.92
USDT 1.00
SBD 2.51