Club100 💖 THE DIARY GAME 19.03.2022

in #club1002 years ago

ДОБРОГО ВЕЧОРА, МИ З УКРАЇНИ!

Друга ніч більш менш спокійна. Є можливість підлікуватися і знову в бій на допомогу.
Сьогодні мені дали вихідний, адже температура зовсім не спадає. Дали змогу відновитися.
Ранок мій почався з запашної кави і вареників. Вирішила себе трішки відволікти і побалувати українськими стравами.

20220319_080609.jpg

Сьогодні день був під назвою "Ні новинам", я скоро здурію їх дивитись. Кожного дня багато втрат, поранених і нескінченна кількість сліз.
Потрібно було зробити вихідний від новин.

IMG_20210613_135140.jpg

Знайшла фото троянди в архіві і тільки зараз зрозуміла, що скоро закінчиться перший місяць весни. Можливо завдяки маленькому вихідному смогла збагнути очевидне.
Раніше ми переживали за довгу зиму і ждали з нетерпінням тепла, а зараз ми в очікувані новини, що війна скінчилася.

Дякую за увагу! Всім мирного неба над головою!

Sort:  

Тримайтеся я вірю що цей жах невдовзі закінчаться. І знову ми будем жити як раніше. Оу вареники як смачно розказували. Я щас не проти поїсти, але вже пельмені поїла

Головне не втрачати надію! Все буде добре, я в це вірю

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 61016.36
ETH 3388.27
USDT 1.00
SBD 2.56