#CLUB100🔱🇺🇦 THE DIARY GAME 12.04.2022// НЕВЕЛИЧКА ПРИГОДА

in #club1002 years ago

20220412_114713.jpg

ДОБРОГО ВЕЧОРА МИ З УКРАЇНИ!

Погода дощова та я залишилася до покращення погоди без роботи. Ось у чому мінус миття машин, у погану погоду не заробиш. За той день мені заплатили, хоч казали "добрі" люди, що там не завжди виплачують.

У вихідний вирішила пройтися магазинами приціниця до однієї речі. Поки розповідати не буду, я забобонна людина і боюся не вдасться придбати.

Пройшлась подивилася і дійшла висновку, що під час війни ця річ подешевшала. Це дуже тішить, днями буду з довгоочікуваною покупкою.
20220412_121453.jpg

Ішла додому і звернула увагу, що тюльпани починають цвісти. Незабаром усі клумби заграють різними фарбами.

Ви б бачили, куди я залізла, щоб зробити фото квітів. На мене люди, що проходять, спочатку косилися, а потім почали ставити запитання. Що я там знайшла, можливо, потрібно викликати спеціальні служби.
20220412_121430.jpg

Зрештою я кожному пояснювала, що просто роблю фото квітів і там все нормально. Немає жодних підозрілих предметів.
20220412_121409.jpg

Зараз люди звертають увагу на будь-яку дрібницю. Дивляться з підозрою на людей які роблять щось на їх погляд дивне. Ось наприклад, як я сьогодні. Вони подумали, що я в клумбі ховаю гранату. Ага з телефоном в руках.

Ось така маленька пригода сьогодні була у мій перший вимушений вихідний.

Мирного небо над головою!

Sort:  

Зараз люди з острахом відносяться до всього. Будьте обережні, а то люди в нас разні. Можуть і не питати, а викликати службу.

Так зараз такий час треба бути обережною. Дякую

Краще перебздіти, як то кажуть :)

Згодна)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 61888.55
ETH 3400.93
USDT 1.00
SBD 2.50