# CLUB100🔱 THE DIARY GAME 11.04.2022// ВЕРБНИЙ ТИЖДЕНЬ

in #club1002 years ago

Погода змінилася, похолодало це означає розпочався вербний тиждень. Цього тижня бажано нічого не садити, рости буде як верба. Є звичайно винятки, але городники здебільшого відпочивають. Розмовляла із затятими дачниками і не всі зараз ризикують щось садити. Визначеності немає, впевненості у завтрашньому дні немає. Кажуть, якось воно буде. Своє з городу смачніше, але зараз не варто садити, для душі буде вже після нашої перемоги.

Чому завела розмову про городників. Я зовсім не дружу з посадкою, єдине, на що я здатна це посадити цибулю. А тому що у мене дачі немає, мій міні город знаходиться на підвіконні.

20220411_094929.jpg

20220411_094918.jpg

Я звичайно не сумую і сподіваюся колись у мене вийде посадити полуницю на підвіконні. Дивлюся зараз багато хто таке практикує, треба буде спробувати, а раптом вийде.

З сьогоднішнього дня підробляю на миття машин. Я дуже давно там працювала і ось довелося повернутись назад. З фінансами трохи сутужно стало. Завдяки "визвольній операції" мої плани та мрії канули в літо. Доводиться знову працювати на дядька. А зараз у нинішній ситуації він може і не заплатити.

Хочу сказати велике спасибі за "допомогу" російському народові. Завдяки їм безліч мрій та надій канули в літо. Наші діти живуть у страху, жінки втрачають своїх чоловіків. Мабуть, вже у більшості сімей є втрати і кожен проклинає цей російський світ. Що найцікавіше у всьому світі люди виходять на мирний протест проти того, що відбувається в Україні, а вони все одно кажуть, що так нам і треба Що вже давно треба було знищити нас та забрати нашу територію. Нашу батьківщину, наш будинок.

Я БАЖАЮ УСІМ МИРНОГО НЕБА НАД ГОЛОВОЮ І СПОДІВАЮСЯ, ЩО ЗОВСІМ СКОРО ЦЕЙ ЖАХ СКІНЧИТЬСЯ.

PS Хочу подякувати @steemcurator01 за підтримку, завдяки їй я маю можливість зростати і допомагати іншим.

Sort:  

Я на балконі цибулю в водичку поставила, зеленіє як на фото)

Не одна я вирощую так цибулю)

Hopefully, the chaos in your country will pass soon.
😊😊😊

@nadiaturrina We also hope so. Already very tired of everything that is happening.

Гарна зелень!)
Я в минулому році теж так цибулю дома вирощував, заради інтересу, ну і звісно свіжої зелені!
Пробував в горщик саджати якісь насіння фруктові, але крім кукішу, нічого не виросло!)) Садовід з мене ...не дай Боже!))

О і я така, геть нічого рости не хоче))))

Теж не люблю городи, мені піти купить зручніше. Але з випадком визволеня, і далі як воно буде. То ми успіли висадити більшість огороду. Осталось небагато . Но це вже буде на наступному тижні

Це добре, своє завжди добріше

Боже мій, що ж воно коється?! Сьгодні в новинах прочитала:"Самки рашистов ничего не имеют против изнасилований украинских девочек и женщин"...
Гарні брати і сестри, щоб їм пусто було!

Congratulations! This post has been upvoted through steemcurator08.

Curated By -o1eh
Curation Team - Lifestyle

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 61804.64
ETH 3395.13
USDT 1.00
SBD 2.51