Heading "Handmade" | Моє рукоблуддя

in #club1002 years ago

Доброго вечора ми з України!

Ну нарешті я приму участь хоть десь, а то завжди то на роботі, то на кухні, то ще десь...

Зараз розкажу чим я полюбляю займатися. Ну не для кого не секрет, що я люблю вишивати. Шию нитками, бісером, як то кажуть шию вишиваю і добро наживаю.

IMG_20220417_222816_778.jpg

Ось зараз у мене ікона під назвою "Чотирьохчастниця" Я тільки вчора її почала шити, і сьогодні б шила, але ж свято, кажуть небажано. Авжеж, хто у Вербну неділю що робить!?

IMG_20220417_222814_492.jpg

Коротше, поки показувати нема чого, але ж мені ж кортить показати що то за ікона така. Я роблю її для донечки, вона колись (сто процентів) буде мамою і думаю, що ікона зайвою ніколи не буде.

IMG_20220417_222820_637.jpg

Чотирьохчастниця це чотири ікони в одній, на ній чотири етапи материнства:
Перший етап, це коли дитя ще у матері у череві;
Другий, коли мати годує своє немовля молоком;
Третій, коли дитя тягнеться до материного обличчя;
Четвертий, це "взращивание дитяти" по церковному.
А посередині всих ціх чотирьох матерів хрест. Це ікона яка повинна бути у кожної матері, яка молиться да своїх дітей.

От я її тільки почала шити, як буде далі просуватися робота, обов'язково покажу. Оце таке у мене улюблене рукоблуддя.

Зазвичай є і інші, наприклад ось така випічка,

IMG_20220417_222618_738.jpg

IMG_20220417_222607_371.jpg

IMG_20220417_222500_058.jpg

дуже полюбляю возитися з тістом.

Але то вже зовсім інша історія і друге рукоблуддя ;)

Все буде Україна!

________💛💙________

image.png

Sort:  

наши руки не для скуки))

І не кажи, нема коли їм скуку розводити)

Я дивлюся фото випічки і завжди в захваті. Як то кажуть руки золоті

Та ладно, то все ютуб. Надивлюся на роботі коли в нічну зміну, потім готую. От так і народився Вінні Пух, який вже Вінні О'пух)... Все ж таке добре)

Огоо а у тебе співають таланти!) Вміла робота!) На 5+!
І шиття нитками і шиття тістом з кремом!))
P.S. Треба було ж на нічь таку смакоту показувати, тепер доведеться йти на перекус! Зайві кіло будуть на твоїй совісті!))

Надо кушать а то с голодухи спится плохо)

То так, тому в мене і вечеря біля 22:00))

Кушать то треба, но не на ніч. Потім все лізе в боки

А не виходить не на ніч). Ніч кажуть воно смачніше лізе)

😂😂😂😂 не спорю що на ніч смачніше. А потім іще смачніше в бока . Інколи сама на ніч солоденького можу поїсти. Та і серед ночі я не я цукерку слопать можу

Про цукерки то інші історіі

Вах. Вот это рукоблуддя, эт я понимаю))
Хозяйка!

Ну стараюсь, а чё в депрессии впадать)

Чудова ікона! Хочеться якнайшвидше побачити результат!))
А яка випічка - можна слиною захлинутися!)))

Да, це мої дві улюблені справи)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64319.13
ETH 3411.87
USDT 1.00
SBD 2.51